Vaselek
Gudomlig sporthojare
Såg på hennes facebooksida att hon är med i gruppen "Vi som tycker pepparkaksdegen är godare än pepparkakor"...
Epic!
Såg på hennes facebooksida att hon är med i gruppen "Vi som tycker pepparkaksdegen är godare än pepparkakor"...
Helt jävla rätt. Tjockisen måste kunna få höra att den är fet. Precis som att rökaren måste stå ut med att kallas för dum. Eller smala människor kallade anorexiafall. Att förminska fetma är att göra den drabbade en björntjänst.
"Du är fin som du är". Bevisligen är du faktiskt inte det. Lika bra att få in det i huvudet.
Jaja, tyck vad ni vill om exemplen, jag vill bara få fram en poäng. De personliga egenskaper man har påverkar möjligheterna till att få olika jobb. När är det egentligen distriminering? Ska man inte få anställa vem man vill?
Jag är också kreEngT, jag får inte flyga JAS för jag är för kort. Det är diskriminering.
Jag är också kreEngT, jag får inte flyga JAS för jag är för kort. Det är diskriminering.
Hon var ju inte ens särskilt tjock. Jag har haft värre.
Me 2
Fast dom större är bra i bingen!
Menar du då att de som är smala är sämre i halmen?
Det är väl hur man säger det som spelar roll. Man behöver ju inte säga "Nej, du är för tjock". Man behöver inte alltid säga precis vad man tycker. Det är ju sånt som barn gör: "Hej, vad ful du är". Det finns en gräns mellan ärlig och socialt missanpassad.
Me 2
Fast dom större är bra i bingen! Ger gärnet för att dom tror det är sista gången dom får nåt
Jag är en fruktansvärt ärlig människa.Ungefär som att du måste kunna få höra att du är en vidrig människa.
Själv är jag för lat för att jobba.
Jag är en fruktansvärt ärlig människa.
Då majoriteten <25år har fått en velouruppväxt utan tillstymmelse till ärlig personkritik uppfattar många denna ärlighet som obehaglig; den som säger obehagliga saker ses själv som obehaglig. Så visst har du rätt, men det är lite djupare än så.
NU är det sommarlov. Sista tentan klar. Ut i parken och njuta av livet. Dricka vad jag vill, äta vad jag vill. Vilket jag kan eftersom att jag motionerar regelbundet och därför är bättre än tjockisen.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|