wannagofast
Ny medlem
Men vafan.. Bara kasta det i ansiktet på mig, gör det!Nä hon är "lyxhustru till rik ungrare"
Men vafan.. Bara kasta det i ansiktet på mig, gör det!Nä hon är "lyxhustru till rik ungrare"
Men vafan.. Bara kasta det i ansiktet på mig, gör det!
Är det så jävla läskigt att se att även folk härinne har känslor och ett riktigt liv??? Om det är nåt som stör dig, låt bli att läsa det då... att det där ska vara så svårt.
Swish: Att förlora någon så nära gör riktigt ont, det tar tid att läka sånt. Jag hatar att behöva använda gamla klyschor men du kanske ska låta tiden läka såren först. Jag beklagar verkligen din förlust.
Ja inte är det som när Jürgen spammar i alla fall. Där kan man i alla fall halka in på ett hörn.
Det tycker nog inte en genomsnittstjej
Du kan säkert få låna min kropp nån timme om du behöver "släppa loss".. Ska kolla med snäckan..Jadu.. Det har gått 1,5 år nu, och nu börjar singellivet bli tråkigt. Men det hjälpt inte. Aja, dyker väl upp någon så småningom!
Du kan säkert få låna min kropp nån timme om du behöver "släppa loss".. Ska kolla med snäckan..
Du kan säkert få låna min kropp nån timme om du behöver "släppa loss".. Ska kolla med snäckan..
haha gäller det erbjudandet Swish endast? Kan tänka mig att kan finnas andra på forumet som smider mörka planer inkluderande propelleraxelfett samt vevaxel från en gammal detroit diesel
haha gäller det erbjudandet Swish endast? Kan tänka mig att kan finnas andra på forumet som smider mörka planer inkluderande propelleraxelfett samt vevaxel från en gammal detroit diesel
Är det så jävla läskigt att se att även folk härinne har känslor och ett riktigt liv??? Om det är nåt som stör dig, låt bli att läsa det då... att det där ska vara så svårt.
Swish: Att förlora någon så nära gör riktigt ont, det tar tid att läka sånt. Jag hatar att behöva använda gamla klyschor men du kanske ska låta tiden läka såren först. Jag beklagar verkligen din förlust.
Riktigt liv när man snackar känslor på ett forum? Där går våra meningar isär.
Låta bli att läsa den här tråden var ju lite småkul, men nu vart den kass så skicka ett pm när den återfått sin glans.
Jag fölora min damråtta idag så nu dröjer det ialf 2veckor innan jag hittar en ny.
Man får också¨fundera skriver endast 2personer om sina känslor så tycker alla andra det är ointresant har för mig att det står i reglerna okcså.Kan inte du göra en fet fuck you burn-out och fortsätta ragga på den där babyfeta 17-åringen från Babar istället!?
Forum är till för att kommunicera, och det på villkor som tillåter folk att tänka och svara när de vill. Vilket i sin tur gör det perfekt att vädra kluringar runt allt, för nån gång är någon inne på exakt samma spår. --> Det är därför vi har massa olika "trådar" här.
Skulle alla vilja snacka om vem som uilade längst eller spydde på vems bil i lördags så hade det räckt med ett web-publicerat notepad dokument!
I don´t know ´bout you,. Men jag tycker att det vore synd att slösa bort alla möjligheter nu när Swedie varit så duktig och knackat kod åt oss!
Man får också¨fundera skriver endast 2personer om sina känslor så tycker alla andra det är ointresant har för mig att det står i reglerna okcså.
Varför lägga ut sitt hela liv i en tråd, som ska tas i pm.
"Som SKA tas i pm"??? Oj, här är vi allsmäktiga!
Om du läser inlägget som startade diskussionen så borde tom du inse att det inte var ett "lägga ut sitt liv", främst för att scenariot inte är verklighet för skribenten, dvs mig. Dels för att jag tom öppet frågar efter åsikter i "ämnet" vilket då refererar till ett exempel som tydligt är just ett exempel.
Att det sen blev en diskussion där reella exempel drogs upp och att det bara var två inblandade är bara synd, men diskussionen var fortfarande öppen.
Så, fuck-you-burn-outa nån annanstans... Off you go!
Åh du var hojlös ja
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |