Fördelar/Nackdelar med att vara singel?

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Du har slagit huvudet på spiken...
Min pojkvän dog i en mc-olycka förra sommaren. För mej var han den som du beskriver. Därför känns det så fel vem man än försöker ge en chans nu för tiden. Kanske därför jag är så bitter, och alla uppfattar mej som ilsken. Vem vet..?
Damn..

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Tack :)

Dela med mig av??

Din klokhet... Varför kan inte jag också tänka klokt, istället för att springa omkring och vara rädd för allt vad förhållande heter, vilket yttrar sig genom ilska och avståndstagande?

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
ah, det är så dina krogrundor går till

"gillar du mig?, då slår jag dig på käften!":D

Nästan... :gnissla
Kanske inte så drastisk vid första försöket från killen. Klart jag stannar och snackar, som vanligt folk, men får jag vibbar jag inte vill ha så blir jag otrevlig och går. Även om jag verkligen inte vill, så kan jag inte låta bli.. :(

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Din klokhet... Varför kan inte jag också tänka klokt, istället för att springa omkring och vara rädd för allt vad förhållande heter, vilket yttrar sig genom ilska och avståndstagande?

Talk is cheap baby...

Du snackar med killen som lämnade tjejen han älskade/älskar för att inte kunna träffa nån närmare än 15 mil på 2 år, den historien började i skåneland.

Väl med tiden, träffar jag nån, så blir så att jag tycker så sjuuuukt mkt om, uppskattar för massa olika egenskaper. Känner tjejen rätt väl för vi kände varandra långt innan det blev "såhär" och vet att jag verkligen trivs i hennes sällskap utan en jefla massa ligga osv.. Så kan jag inte säga att jag är kär, trots att precis allting pekar på det. Men jag känner det bara inte så!

Whyyyyyyyyyy :huvet

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Talk is cheap baby...

Du snackar med killen som lämnade tjejen han älskade/älskar för att inte kunna träffa nån närmare än 15 mil på 2 år, den historien började i skåneland.

Väl med tiden, träffar jag nån, så blir så att jag tycker så sjuuuukt mkt om, uppskattar för massa olika egenskaper. Känner tjejen rätt väl för vi kände varandra långt innan det blev "såhär" och vet att jag verkligen trivs i hennes sällskap utan en jefla massa ligga osv.. Så kan jag inte säga att jag är kär, trots att precis allting pekar på det. Men jag känner det bara inte så!

Whyyyyyyyyyy :huvet

Jadu, jag är inte så klok som du, så jag har nog inget vettigt att komma med. :(
Det är inte så att du "spärrar dej"?
Om man en gång målat upp en bild på sej själv och en annan, och den andra på målningen sen försvinner, så måste man göra om målningen. Att göra en likadan målning till, fast med en specifik detalj annorlunda är inte lätt. Inte lätt alls faktiskt...

Agile

Äddsjail
Gick med
12 Jan 2006
Hoj
Dieselkombi AKA Doris
Att göra en likadan målning till, fast med en specifik detalj annorlunda är inte lätt. Inte lätt alls faktiskt...

Och jag skrubbar och skrubbar och skrubbar.. Men bilden lyser igenom än.

Jag har iofs kommit till stadiet där jag tom när jag saknar inte önskar omstart, det är bra.

Hell.. Nej, det är inte lätt att starta om. Undrar hur många en människa i snitt går miste om som kunnat bli nåt riktigt bra pga felaktiga förväntningar och utgångna ideal?

jrh

det är nåt djuriskt med att pissa ute
Gick med
17 Sep 2007
Hoj
szr660
Men ta erat terapisnack via pm när det är bara ni som växlar era meningar.
Käften, ut och kör ihjäl dig istället :tummenupp

Mina grundskole- och gymnasiebetyg var under all kritik, det vad först senare, när jag utbildade mig i Marinen och senare på KTH, som det tog sig med studieresultaten. Jag var ett pbu-barn som liten och en plåga för min ömma mor och den inblandade lärarkåren. Så här efteråt önskar jag dock jag hade hade haft äppelskänkarprofil istället. Jag kan än idag stöna högt vid tanken på allt korkat jag gjort :gnissla

/J
Mitt arv från grund- och gymnasieskolan är en genomgående frånvaro på 40-50%, trots det och hot om "extraår" blev det folk av mig också; skolan är helt enkelt inte för alla. Kickade hellre boll och läste en självvald bok istället för att skriva en recension av Röda Rummet för femtioelfte gången i en pissdålig miljö.

Det behövdes bara femtioprocentig närvaro/kunskapsinhämtning för att hamna lite över 15.0 i snittbetyg och skriva ett bra högskoleprov så att "teachers pet"-människorna satte sina latte i halsen. Idag kan jag "bli vad jag vill" med undantag för stjärtgosse på Handels, men om man strävar efter det har man större problem än en uttänjd ringmuskel.

Men nåde mina ev barn om de inte är flitiga i skolan :hihi

Last edited:

Kia

Guest
Men ta erat terapisnack via pm när det är bara ni som växlar era meningar.

Är det så jävla läskigt att se att även folk härinne har känslor och ett riktigt liv??? :va Om det är nåt som stör dig, låt bli att läsa det då... att det där ska vara så svårt. :va

Swish: Att förlora någon så nära gör riktigt ont, det tar tid att läka sånt. Jag hatar att behöva använda gamla klyschor men du kanske ska låta tiden läka såren först. Jag beklagar verkligen din förlust. :pannkyss

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Är det så jävla läskigt att se att även folk härinne har känslor och ett riktigt liv??? :va Om det är nåt som stör dig, låt bli att läsa det då... att det där ska vara så svårt. :va

Swish: Att förlora någon så nära gör riktigt ont, det tar tid att läka sånt. Jag hatar att behöva använda gamla klyschor men du kanske ska låta tiden läka såren först. Jag beklagar verkligen din förlust. :pannkyss
Du verkar så fin Kia.. Är du singel?

Nyheter
MC-mässan flyttar till Jönköping

MC-Mässan 2026 genomförs på...

Eldriven motocrosshoj från CFMOTO

Kinesiska motorcykeltillver...

LEGO Technic Ducati Panigale V4 S

LEGO har presenterat modell...

GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!

Foton: Michael Grundell ...

CFMOTO presenterar eldriven motocrosshoj

Kinesiska motorcykeltillver...