Fördelar/Nackdelar med att vara singel?

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
2016 KTM 1290 SD, 1995 Yamaha TT600S
Hahaha:D Dricka ur mjölken är ju den ultimata anledningen till att bo själv hahahah :tummenupp :tummenupp

Nä den ultimata anledningen är att man inte behöver välja om man viker eller knölar pappret, förhoppningsvis har boenden innan i lägenheten flådat till med stuckaturtapet och i så fall är det bara att spredda och skrapa bort.

wannagofast

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2005
Hoj
Tillfälligt avbrott
Wannagofast..
Men måste man välja mellan (kanske olyckligt?) singelliv och att vara i ett etablerat förhållande som är lyckligt (!) så är det nog många som väljer det senare.
Man kan ju leva livet ändå :) förhållanden är inte slutet :p

Självklart.. Problemet är snarast det omvända.. Många klamrar sig fast i dåliga förhållande för att slippa vara ensamma..

Ett bra förhållande kan ge massor.. Jag delar mitt liv med en kvinna som ger mig full frihet att resa, köra hoj osv.. Samtidigt respekterar jag hennes val och önskningar, såklart! Vi är ett bra team och har skitkul..

Däremot kan jag säga att vi aldrig hade hamnat här för 15 år sedan.. Man får en skön distans till livet när man blir lite äldre och slipper bråka om skitsaker, svartsjuka etc..
Dessutom hade jag inte varit så härligt självgod och älskvärd, om jag inte "kn_llat av mig" i yngre år.. :hihi

..

Last edited:

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Hoj
Ingen
Wannagofast..
Folk som skriver att dom hellre är med någon än att vara singel menar nog inte att dom tar vem som helst bara för att slippa vara singel.
Men måste man välja mellan (kanske olyckligt?) singelliv och att vara i ett etablerat förhållande som är lyckligt (!) så är det nog många som väljer det senare.
Man kan ju leva livet ändå :) förhållanden är inte slutet :p

Ps: dessutom var det min kille som drog MIG till IKEA i helgen,,inte tvärtom :tungan

Ja självfallet.. det handlar ju om äkta kärlek med nån man riktigt trivs med, såklart!

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
När ska du inse att det faktiskt finns? :va
Det står ju bevis överallt!

En kärlek till sin hoj är ÄKTA kärlek! :D

OCH sina barn naturligtvis!! :yoparty

jojo, men jag anser mej vara singel trots att jag har hoj. Och barn hatar jag... :gnissla

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
jojo, men jag anser mej vara singel trots att jag har hoj. Och barn hatar jag... :gnissla

Det är bara för barn skriker,skiter och snorar och sen kostar det massa pengar när de växer upp och då blir de finniga å fula och får en massa kriseer.

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Det är bara för barn skriker,skiter och snorar och sen kostar det massa pengar när de växer upp och då blir de finniga å fula och får en massa kriseer.

Ja, typ... Och så spyr de hela tiden, vilket är det värsta jag vet! Får panik när någon spyr! Och så skiter de på sej hela tiden... :näsblod

Teo

Apesquad
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
Ja, typ... Och så spyr de hela tiden, vilket är det värsta jag vet! Får panik när någon spyr! Och så skiter de på sej hela tiden... :näsblod

Fy fan! Det blir inga fler barn nu! Vi är dom sista så ha så kul det bara går nu för om 100 år finns det bara apor och fiskmåsar kvar.

jo klart de gör ..
Det gör den helt klart! Men chansen att den gör dig lycklig är 2% och risken att den ger dig självmordstankar är följdaktligen 98% så ge fan i att hitta den. Kör på ett sånt där nuppfår och köp lite propelleraxelfett av Jürgen i stället.

Last edited:

pluttafia

LoTtA
Gick med
4 Oct 2007
Hoj
Kawazaki ZX7R -97+ några havremoppar
Ha ha ha Kan inte annat än att skratta åt alla svar och kommentarer!!!:p
Säger som flera andra! Gör vad jag vill när jag vill och hur jag vill!! MEN det gör jag även när jag har förhållande! Han måste acceptera att jag har ett eget liv har en hobby som ta mycket tid (hästar) å ja prioriterar mina kompisar,
visst e de sönt att ha honom att komma hem till, men de e lika skönt att sitta hemma själv å bara mysa me vovven och katterna inte behöva vara trevlig om ja inte känner för det!
Men visst träffar man Han med STORT H så klart man försöker att inte vara så egoistisk å bara tänka på sej själv å bry sej om sej själv...
Men just nu stormtrivs ja me att va singel!:tuttar

fält

VROM
Gick med
16 May 2007
Hoj
Skeppshult

Men fan det e ju as kul me barn bara första halvåret som e lite jobbigt.
Man kan lära dom att köra hoj bla :tummenupp

Nyheter
Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...