... förutom att killar är snuskiga små djur
Damn J..Efter att ha bott själv hela mitt liv så tycker jag att trådskaparen sammanfattade det rätt bra:
"Fördelar: Jag gör vad jag vill när jag vill.
Nackdelar: Det är inte så mysigt att mysa med sig själv "
Men sedan så är det ju också så att man efter ett tag lär sig fånga dagarna när man vant sig att vara själv. Men har helt enkelt lärt sig att hitta på roliga saker själv. När jag vaknar till en ny dag så saknar jag sällan ngn vid min sida, till skillnad från en söndagkväll.
Det är en skön känsla att nyvaken titta ut genom fönstret och fundera över om jag ska pyssla eller åka med hojen, hobbybilen eller träbåten, eller vara hemma och dega, eller ta en prommis, en utflykt eller vad jag känner för. Jag märker ibland hur vilsna många kompisar som haft förhållanden större delen av sitt liv blir när de plötsligt blir gräsänklingar eller när ett förhållande tagit slut. De hör plötsligt av sig och räds nästan en helg på egen hand. Förhållandet har ju i deras liv varit patentlösningen på det problem som alla känner efter den första tiden i den första egna lägenhet efter föräldrahemmet. Problemet jag lärt mig lösa som solitär. Men människopsyket är nog egentligen inte skapt att leva själv
/J
Ja men sånt kan jag inte veta, jag är det vidrigaste drägget på krogen.Har du varit inne på en damtoa på krogen vetefan om du inte tycker att det är jämställt
Damn J..
Intelligens och insikt får mig att "klicka".. Synd man är en hopplös kvinnokarl..
Sleep well..
haha.... ja men ok man måste ha varit i ett förhållande för att kunna svara på frågan utifrån sina egna erfarenheter om man inte har dragit sina egna slutsatser genom att inspektera vänners förhållanden och valt att vara singel från början...
Så utifrån dina erfarenheter vad ser du som för resp nackdelar med att vara singel? Svaret på den frågan varierar lika mycket som det finns människor men ändå?
Touché!..or talking through it..
Sedan blev jag lite ledsen när wannagofast måste hålla på, ursäkta sidospåret.
Men har helt enkelt lärt sig att hitta på roliga saker själv.
Tja man får tex prutta när man vill och det är ju vansinnigt kul!
. Toan struntar jag blankt i..vad spelar en ring för roll..uppe eller nere..big deal?
Det får man väl när man är tillsammans också..?
kalla mig knäpp eller nåt men jag ser bara fördelar med att INTE vara singel.
jag kan ju göra vad jag vill ändå, när jag vill.
jag tvingar inte min pojkvän att gå på ikea, det kan jag göra själv eller så tar jag med mig en av mina tjejkompisar och har en rolig dag.
jag har inget emot att plocka upp efter pojkvännen, det betyder ju att jag har någon vid min sida. fan va överpositiv jag är
sen har vi ju samma intressen så de blir aldrig nåt bråk där, vissa gemensamma kompisar också, Hej Swish
sen finns det ju få saker som klår det här med att mysa....någon att krama. och en som älskar en och bryr sig om en.
Tja man får tex prutta när man vill och det är ju vansinnigt kul!
Nej!! Det är dryyyyygt att va singel..!
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |