Eller provköra samlingen av blåslampor på soffbordet när det är Kirsteiger- eller Tina Nordström-svenssontråk på TVn.
Fast sånt kan åas en del andra sjuka killar tycka är rätt kul.
HAHAHaaa "Kirsteiger" Jag måste skaffa en sån däringa blåslampa!
Eller provköra samlingen av blåslampor på soffbordet när det är Kirsteiger- eller Tina Nordström-svenssontråk på TVn.
Fast sånt kan åas en del andra sjuka killar tycka är rätt kul.
HAHAHaaa "Kirsteiger" Jag måste skaffa en sån däringa blåslampa!
när du tar upp det. Hur ska det va egentligen? Ska den vara nere så ni slipper peta ner den med era små älv händer eller ska den vara uppe som ett kvitto på att man inte skvätt ner den? Jag har aldrig hajat det eller/och fått olika uppgifter.
Kan inte cheyer fälla ner eller lyfta upp efter eget önskemål? Varför är det vi killar som måste dit och peta när det har suttit mensnuckor med svamp och öst på?
Modellånglokomobilrace i korridoren eller blåslampe-shootout är bland de bästa teman man kan ha på en förfest. Badkaret fyllt med iskallt vatten och 100 burk gösser.
Jag kan bjussa på att prutta med armhålan på sin höjd.
DET är kul!
...Hjälper kanske att vi har gemensamma intressen..musik, hojarna, bilar etc. Sedan har man sina egna intressen utöver det som man pysslar själv med.
Jag träffar hellre en chey med helt andra intressen. Vill inte ha en hojbrud med tattueringar som snusar och älskar att prutta. Jag vill ha en 40 kg:s ballerina med persikodoft.
så du tror att alla tjejer som kör hoj snusar, pruttar eller ser ut som manhafftiga troll????
synd om dig isåfall.
Jag träffar hellre en chey med helt andra intressen. Vill inte ha en hojbrud med tattueringar som snusar och älskar att prutta. Jag vill ha en 40 kg:s ballerina med persikodoft.
Nu är det ju så att långt ifrån alla märkliga varelser (läs killar) är så toleranta och lätta att ha att göra med som din lilla ängel..
40 kg ? Sara Wedlund ungefär dårå... (alternativt en dvärg )
Nä men tjejer som kör hoj OCH snusar, pruttar och har tattueringar gör det. Läs om, läs rätt.
om det var så du menade hade du ju inte behövt blanda in mc intresset för det du vill ha sagt är ju att du inte vill ha en tjej som snusar och pruttar oavsett vilket intresse hon har.....
läs om, SKRIV rätt
Eller så inte. Att hon kör hoj eller inte skiter Jag i. Jag försökte beskriva mig själv och samtidigt förklara att det inte är var Jag faller för hos en tjej.
SKREV rätt, bregott!
alright....va e slaktvikt????
så du tror att alla tjejer som kör hoj snusar, pruttar eller ser ut som manhafftiga troll????
synd om dig isåfall.
Det där är kul, för faktum är att är lite sanning i vad Mr säger här.. Hojbrewdar är ofta (givetvis finns det undantag, förmodligen är ni alla SH-brewdar såna undantag) lite så att "lite skit under naglarna har ingen dött av", "mäh, alla bajsar väl?", "billig öl i tält och detaljerade mensgnäll"...
Jag vill kanske inte ha en "ballerina", men nästan. Tjejer bajsar inte, alla jag har varit med var oskulder och de har ingen "generande hårväxt", faktiskt!
Sen vill jag inte ens ha en sån som gillar hoj, för då får man ju aldrig va ifred !
Det där är kul, för faktum är att är lite sanning i vad Mr säger här.. Hojbrewdar är ofta (givetvis finns det undantag, förmodligen är ni alla SH-brewdar såna undantag) lite så att "lite skit under naglarna har ingen dött av", "mäh, alla bajsar väl?", "billig öl i tält och detaljerade mensgnäll"...
Jag vill kanske inte ha en "ballerina", men nästan. Tjejer bajsar inte, alla jag har varit med var oskulder och de har ingen "generande hårväxt", faktiskt!
Sen vill jag inte ens ha en sån som gillar hoj, för då får man ju aldrig va ifred !
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|