förnedrad :(

Jag rejsade med min förra R1:a (-00) mot en BMW M6 på motorvägen utanför örebro. acc under 250km/h så hade inte BMW:n mycket att säga till om men över var det rätt jämt... tror BMW:n var fartspärrad för den gav sig vid 280 nånting enligt min mätare. Hade 310 på min mätare när varvstoppet gick in (kanske 280 i riktig fart då jag hade ett kugg mindre framdrev) då var BMW:n långt efter.. skulle vara kul att prova igen, nu när man kör lite snabbare hoj

Jag rejsade med min förra R1:a (-00) mot en BMW M6 på motorvägen utanför örebro. acc under 250km/h så hade inte BMW:n mycket att säga till om men över var det rätt jämt... tror BMW:n var fartspärrad för den gav sig vid 280 nånting enligt min mätare. Hade 310 på min mätare när varvstoppet gick in (kanske 280 i riktig fart då jag hade ett kugg mindre framdrev) då var BMW:n långt efter.. skulle vara kul att prova igen, nu när man kör lite snabbare hoj

Har redan räknat med att du ska med å gasa :krama

Låter rakt av som en moddad bil. En jävla 745I har inte en chans mot en gsxr750....enss!

"Så jag ger gas i bott.. 255 max stod det på mätaren.. "

Står det 255 så kan du säkert dra av 20 km/h. De är sådana, hojmätarna.

F ö gör min BMW 530d 242 uppmätta km/h så att en 740 plockar dig är inte så konstigt.

Nyheter
Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Icons of British Originality

Åtta team från åtta länder ...

BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Back