Generic
Föredetta nothing
Jag slutar med statistikfjollset om du talar om HUR vi ska lösa problemet istället för att älta att ni fått mindre än ni betalat för.
Varför ska VI möta era krav? Varför inte vara konstruktiva och försöka lösa problemen gemensamt istället?
Ehhh, hvorfor du skal møte våre krav? Betyr ikke 45 x 500 kr, samt 5 x 22 x 1300 kroner noe for gjennomføringen av ERF i 2009? Tror også den generelle interessen for serien øker mer med BoTT enn uten. Forøvrig skiter jeg i kostnadene akkurat nå, og har vel kun påpekt at vi ikke fikk det vi betalte for kun ved én anledning. Som tiligere nevnt, vi fikk en utfordring, og tok den i fellesskap - det ble flere førere i BoTT. At Erf mangler team er vel en utfordring dere teamene/førererne i Erf burde ta?
Uansett, vår løsning har vært å ta inn flere klasser, og hverken du heller andre har svart på om det er aktuelt! Og forstå at vårt mål er å bidra til å skape et så bra produkt for alle som mulig, og forøvrig - jeg kan ikke si at deres løsning med å kutte i produktet var særlig konstruktivt! Vi kjøper et produkt av dere, og som kunde forventer jeg faktisk at du/dere kommer med tilbud som løser mine behov - skulle jeg løse dem selv kan jeg lie gjerne starte min egen greie? Og det blir ikke bra! Nopp, dere er dyktige mennesker mht å arrangere treninger og race - bruk nå den kunnskapen og kreativiteten å skap noe som vi og dere kan bli tilfredse med