Förslag till Bott 2010

Näven

Medlem i SDK
Gick med
9 Feb 2004
Hoj
F042 by NFR
Mikkel antar at jeg har med meg alle som har vært med i BoTT når vi takker deg for en kjempeinnsats:Bugar Du har utvilsomt vært en drivkraft for å holde igang et fantastisk og unikt miljø! Synes selv det er jæ.. synd du roer ned, du og Børje er liksom Mr & Mrs BoTT (usikker på hvem som er hva, men du har jo ring i øret så....:))

Uansett serien må leve videre, og det er vel du som har rettighetene, hva gjør vi ift det? I tillegg hvem kan ta over driftingen av nettsiten? Og hvem står i kontakt med arrangører? Alt dette bør jo avklares relativt raskt!

Hej Geir, jag har registrerat namnet Nordicbott.net och om ni vill använda detta så är det OK.

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
KX250F, KTM RC8R, Knäortros :)
Pratat med Hans idag. Lät mycket positiv. Vi kommer fortsätta tillsammans med ERF. Det kommer att bli 2-3 tillfällen där vi kör 2 dagars race. Då har jag inte räknat med Pro superbike, eller B-racehelg hos LMS.

Vi kör på,
A-torp x2
Falken (eventuellt en till gång med Pro SBK)
Knudan
Karlskoga
Linköping?

Får vi till falken kanske det inte behövs köras i Linköping.. eller så kör vi där ändå :tummenupp

Pratat med Mikkel och han hade som sagt inget emot om någon drev vidare hemsidan. Där har vi DonQ som kommer att ställa upp med design och uppfräschning. Själv kan jag tänka mig att skriva och uppdatera sidan. Bilder får vi hjälpas åt med.

Vad tror Ni???

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
:)
Pratat med Hans idag. Lät mycket positiv. Vi kommer fortsätta tillsammans med ERF. Det kommer att bli 2-3 tillfällen där vi kör 2 dagars race. Då har jag inte räknat med Pro superbike, eller B-racehelg hos LMS.

Vi kör på,
A-torp x2
Knudan
Karlskoga
Linköping?

Får vi till falken kanske det inte behövs köras i Linköping.. eller så kör vi där ändå :tummenupp

Pratat med Mikkel och han hade som sagt inget emot om någon drev vidare hemsidan. Där har vi DonQ som kommer att ställa upp med design och uppfräschning. Själv kan jag tänka mig att skriva och uppdatera sidan. Bilder får vi hjälpas åt med.

Vad tror Ni???

Jag tycker det låter riktigt bra. Tack för att du tar tag i saker och ting :tummenupp vet inte om jag kan hjälpa till på något sätt, men jag gör gärna det om jag behövs. Sätt folk i arbete :tummenupp .
DonQ - gör inte hela sidan rosa med flakes nu bara :) .

Rundik

Tusenkonstnär
Gick med
4 Aug 2006
Hoj
VTR1000F, NSR125R

Vi kör på,
A-torp x2
Knudan
Karlskoga
Linköping?

Vad tror Ni???

Vad det gäller bilder så bidrar jag gärna med det, både som jag redan har och kommer fota nästa år.

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj
Vi får alla hjälpas åt. Jag tycker som sagt att vi borde rösta fram förarrepresentanter. Kan anmäla mig själv, vet att Peter Ilar (saint) också är villig att vara förarrepresentant. :)

Jonas, du kommer få jobba, jag lovar :tummenupp nej, men som sagt, vi får hjälpas åt allihopa. Men det kan ju vara bra om vi har någon struktur, slipper vi göra dubbla jobb :tuttar

Superlight

SDK #2003 & BoTT #41
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Ducati 1050® by Hypertrick
Från kaos till ordning på 1 dag :D

Det låter som ett upplägg som gör att jag kommer att köra BoTT nästa år. Kul, och bra jobbat!

Om det behövs hjälp med nåt så kan jag försöka hjälpa till.

Last edited:

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp

Vi kör på,
A-torp x2
Knudan
Karlskoga
Linköping?

Vad tror Ni???

Knallbra Alex, imponert over hvor raskt og kvalitativt du har tatt tak i dette:tummenupp Men hva med 1 dags eller 2 dagers?? Har Hans sagt noe om det?

Strålande! Och tack så mycket för de du skickade till mig härom dagen!
Coolt, gøtt at Donken er "hjemme" igjen:tummenupp

Last edited:

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp
Vi får alla hjälpas åt. Jag tycker som sagt att vi borde rösta fram förarrepresentanter. Kan anmäla mig själv, vet att Peter Ilar (saint) också är villig att vara förarrepresentant. :)

Jonas, du kommer få jobba, jag lovar :tummenupp nej, men som sagt, vi får hjälpas åt allihopa. Men det kan ju vara bra om vi har någon struktur, slipper vi göra dubbla jobb :tuttar
Seff stiller også jeg opp, bare meld fra hva du evt har behov for av hjelp:D

PeppeBus

SDK Socio#2734
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
Ducati 999SPR, CBR1000RR
.. Jag vill hellst inte gör något. Utan fortsätta och glida fram på en räkmacka :rolleyes:

Nä skämt o sidor, jag ställer självklart upp om vi kommer på ngt jag kan göra. Utan att ställa till med för mycket besvär :näsblod

Själv så tycker jag det skulle vara roligt o köra ett rejs på Sviestad eller Mantorp. Då blir nog alla Norrläningar glad om inte annat :)

Tror ni att det går och fixa en B-licens serie i BoTTen oxå, med prisutdelning och egen serietabell?

Geir: Kan du inte fixa ett rejs på Rudskogen :)

saint

www.banåkning.nu
Gick med
19 Nov 2003
Hoj
KTM RC8R
Seff stiller også jeg opp, bare meld fra hva du evt har behov for av hjelp:D

Du kan va paraply flicka :tummenupp

.. Jag vill hellst inte gör något. Utan fortsätta och glida fram på en räkmacka :rolleyes:

Nä skämt o sidor, jag ställer självklart upp om vi kommer på ngt jag kan göra. Utan att ställa till med för mycket besvär :näsblod

Själv så tycker jag det skulle vara roligt o köra ett rejs på Sviestad eller Mantorp. Då blir nog alla Norrläningar glad om inte annat :)

Tror ni att det går och fixa en B-licens serie i BoTTen oxå, med prisutdelning och egen serietabell?

Det är bara att höja serie avg så vi har råd till fler bucklor vi ska ha en b-serie

Last edited:

Generic

Föredetta nothing
Gick med
1 May 2007
Hoj
Nopp

Har allerede snakket med Ducceklubben, og de er villige til å lage et opplegg som kombineres med en BoTT-runde, har også snakket med Borg ang 2-hjulsfestivalen, og om vi ønsker kan vi få delta der. Men det krever at vi er minst 20 deltagere!

Du kan va paraply flicka :tummenupp

Det är bara att höja serie avg så vi har råd till fler bucklor vi ska ha en b-serie
Halloo, du vil IKKE se meg i Hotpants, og forøvrig snakker du med mer respekt til en vinner av både KTM-challenge og Nordic BoTT-race:tungan Og hva er det med deg og pokaler, jeg har vunnet 3 i år - hvor mange har du:tuttar

Last edited:

Mrlind

Ny medlem
Gick med
28 Apr 2003
Hoj

En serie i serien vetja inte, det är lite granna upp till Hans. Han har ju ordning p åpoängen å dylikt, men en separat prisutdelning för b-förare ska vi fan få till!

Superlight

SDK #2003 & BoTT #41
Gick med
29 Apr 2003
Hoj
Ducati 1050® by Hypertrick
Du är bara kåt på pokaler Peppe :krama Jag kör bara för att det är roligt, typ :näsblod

Fighter

Ny medlem
Gick med
25 Sep 2004
Hoj
Aprilia superbike RSVR 1000, Aprilia 125:a korvmojsmoppe.
men en separat prisutdelning för b-förare ska vi fan få till!

Det där låter skitbra:tummenupp då får man ju en morot till att komma och köra som b-förare! för det känns ju inte som om man har en rimlig chans att kunna plocka hem en buckla då det bara är a-förare i toppen jämt.

PeppeBus

SDK Socio#2734
Gick med
18 Jul 2003
Hoj
Ducati 999SPR, CBR1000RR
Det där låter skitbra:tummenupp då får man ju en morot till att komma och köra som b-förare! för det känns ju inte som om man har en rimlig chans att kunna plocka hem en buckla då det bara är a-förare i toppen jämt.

Precis! Det är så vi har kännt i år. Det vore allas rätt o få en pokal. Det var lätt det bästa som hänt mig i år :tungan

Mackan: Inte vara avundsjuk nu :arsele

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...