Jag har nu kört mitt första tävlingsår.
Det har varit fantastiskt roligt, men ibland oxå lite eneverande.
Får erkänna att jag inte har riktig koll på hur sånna här tävlingar organiseras.
Eller vilka personer som gör vad. MEN!
Det snackas om en förändring/förbättring av något slag. Vi vill alla ha mer folk som kör och ställer upp. Få bättre uppslutning till tävlingarna m.m.
Jag fattar inte riktigt vad som är problemet? Själv är jag Rookie i detta, men det har väl tävlats i många år innan detta. Är det inte kända problem vi håller på och ältar här.
Ursäkta mig nu men brukar det inte vara ganska vanligt med lite manfall mot slutet av en sessong. Lite sämre ekonomi bland förare/team. Kanske några har skadat sig, trasiga maskiner m.m listan borde kunnas göra lång. Detta borde ju inte vara ngt nytt under stjärnorna lr?
Som förstaårsracingwannabe så viste jag inte riktigt vad jag skulle förvänta mig. Utan jag ville bara rejsa och utveckla mig själv på flera plan.
I min enfald och med blåa ögon, så tror jag på vad jag läser. Förväntar mig därefter att få det jag betalar för.
Jag funkar iaf så att jag ser mig själv som e kund. Jag bestämmer mig för att köpa en produkt. Därefter så förväntar jag mig att få det jag betalar för. Tycker inte att det är så konstigt. När jag inte får det jag förväntar mig, så brukar jag faktiskt klaga lite lagom. Som bara en riktig svensk kan göra
En del ursäktar sig att det inte handlar om pengar, men vist sjutton handlar det om pengar i slutändan.
Själv så blir jag besviken när förutsättningar förändras under resan. Min köpta produkt blir sämre under tidens gång. Jag får idetta fallet mindre körtid för mer pengar. Samt en mycket stressigare tävlingshelg m.m.
Jag förväntar mig att jag ska få precis det där jag har blivit lovad när jag hoppade på detta tåget. Har jag inte rätt och bli lite upprörd och känna mig lurad?
Nä jag/vi ska kuva oss och bara vara tacksamma att det finns något at köra överhuvudtaget känns det som. Tro inget annat, jag är mycket tacksam. Jag vet att många gör ett jättejobb här. Men därför så behöver jag inte vara nöjd.
Det går inte att blunda för att det finns ett missnöje/problem. Jag vet att det är många som inte har gillat det senaste upplägget med enkeldag m.m. Tror inte jag behöver gå in på varför.
Det är kanske min personliga uppfattning, men jag känner mig faktiskt lurad till viss del, och lite lagom grinig och besviken. Kanske borde jag bara sträcka på mig, och skaka av mig det? Kanske rent av finna mig i det. För det är faktiskt såhär det ska vara? Inte vet jag, för jag är ju ny innom det här, och såhär har det alltid varit?
Såg inte dig där, men vilket rejs tittade du på? Eller körde du rent av själv?
Jag såg inga småttemaskiner som fick promsa in för några storfräsare iaf