Zinik
Kaizen
Vad fan?!? Vad har jag gjort?
Kul, ja anade att du såg mitt inlägg när du beblanda dig i tråden, va börja du med?
Vad fan?!? Vad har jag gjort?
Kul, ja anade att du såg mitt inlägg när du beblanda dig i tråden, va börja du med?
Min första hoj var en Honda CM 400T -82
Efter det var det 750, 1500, 1300, 800, 750, 1000, 1000, 600
1500 låter lite frannsaktig
Kanske en vråltrimmad zzr1400 med uppborrad cylinder
1500 låter lite frannsaktig
Exakt!Vill man köpa en ZX-10 eller en S 1000 RR så gör det. huvudet och höger handen får styra hur du kör.
Härligt robban! lycka till med kortet antar du har tänkt o ta det i vår/sommar om du övningskör redan (eller tolkade jag de fel o att du generellt sätt har börjat övningsköra och har den hojen? ^^)Jag övningskör med min Gladius just nu. 650 V-twin tycker jag ger ett jämt och lätthanterligt effektpåslag för en nybörjare. Inte så farlig motorbroms om man är lite kass på att möta upp när man växlar ner heller. Än så länge känns den alldeles tillräckligt stark och rolig att köra också
Tydligen håller en del trafikskolor med om att den är tämligen lättkörd...
Själv tog jag hojkortet i våras
Han är ett undantag i regeln "Alla som heter Jesper blir Admin", i gruppen på fejan.Jag har fortfarande inte fått "äran" o åka med jjcbrjj, trots att jag känner honom på facebook o skriver med honom ibland, vet någon hur jag kan åtgärda detta? eller bör ja låta bli?
Borde vi bjuda in honom?Han är ett undantag i regeln "Alla som heter Jesper blir Admin", i gruppen på fejan.
Svar nej men ser han detta blir han kanske ledsen och då är det svar ja.Borde vi bjuda in honom?
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|