Arn87
Medlem
1000cc om du har lite innanför pannbenet. Är du ung och omogen är nog 250cc det bästa
En 600 är i mitt tycke det sämsta valet - tillräckligt med kraft för att snabbt infinna sig i hög fart och ett register som bäst lämpar sig för inspirerad körning.
En V2 1000 framför en I4 600, tycker jag.
Vad skall ni med all effekt till? Det enda användningsområdet för massor av effekt är att göra tråkiga vägar roligare. Välj roliga vägar istället.....
Dom ser riktigt bra ut för o vara från 85 faktiskt
Köp något du har råd att äga och försäkra, alla ska vi börja någonstans. Honda CBR600F från 1991 och framåt är ett säkert första val
Nej du förstår uppenbarligen inte vad jag menar.
massa text om en gsxr 1000 med turbo...
Nej du förstår uppenbarligen inte vad jag menar. Och när har ja rekommenderat en turbohoj?
Är man Guds bästeson och håller hastigheten spelar det mindre roll om du har 100 eller 200hk för du kör mest troligt inte på det sättet. Är du son till hadez? så kanske du inte har den begränsningen och skiter i vad det står på skyltarna, då spelar det stor roll vad du har "mellan benen". Därför anser jag inte och kommer inte motivera till mer än 600RR som förstahoj och de går alldeles utmärkt att köra ihjäl sig på.
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|