Första knäskrapet!

Loy

...Mm, så är det!
Gick med
1 Jun 2005
Hoj
Många
Hur ska man hänga då? Hela kroppen? Röven? Överkroppen? :confused:

Avarage

Niklas
Gick med
2 Jun 2004
Hoj
VFR 750 F -97, CBR 600 -97 (såld), S1000RR -10
Körkort -> MC Kort -> Stoppie -> Wheelie -> Knäskrap -> Färdig?

Vad kommer sen? Hur går den naturlig utvecklingen? Antar att "Backing it in", dvs att köra supermotardstilen men spinnande bakhjul genom en kurva är lagom överkurs... Kanske ett lagom femårsmål!

Körkort -> MC Kort -> Stoppie -> Wheelie -> Knäskrap -> Licenskurs -> Vinst första racet-> Vinst i Rookie klass = uppklassning till A-förare (Gör dig av med flickvännen) -> Vinst första racet som A-förare (sälj IPod:en) -> Vinst första SM-klassen = Svenska Mästare (Flytta till mindre/billigare lägenhet) -> Ta poäng i första EM-tävlingen -> Vinst EM-tävling (Skaffa sponsorer) -> Vinst EM-klass (Europeisk Mästare = skaffa fler sponsorer) -> Få VM-styrning i vilken klass som helst (sluta jobba) -> Vinst första VM-tävlingen (le :D ) -> Vinn VM-klass ex. Superbike (njut!) -> Få styrning i MotoGP (ge upp allt socialt liv) -> Vinn första MotoGP-tävlingen (drick RIKTIG Champagne :yoparty ) -> Vinn MotoGP-klassen 1:a året -> Vinn MotoGP-klassen flest gånger av alla -> Skaffa dig ett liv! :D

// Niklas

HerrTigen

a shadow in the dark side of the morgue
Gick med
5 Jun 2006
Hoj
Ducati 996
Körkort -> MC Kort -> Stoppie -> Wheelie -> Knäskrap -> Licenskurs -> Vinst första racet-> Vinst i Rookie klass = uppklassning till A-förare (Gör dig av med flickvännen) -> Vinst första racet som A-förare (sälj IPod:en) -> Vinst första SM-klassen = Svenska Mästare (Flytta till mindre/billigare lägenhet) -> Ta poäng i första EM-tävlingen -> Vinst EM-tävling (Skaffa sponsorer) -> Vinst EM-klass (Europeisk Mästare = skaffa fler sponsorer) -> Få VM-styrning i vilken klass som helst (sluta jobba) -> Vinst första VM-tävlingen (le :D ) -> Vinn VM-klass ex. Superbike (njut!) -> Få styrning i MotoGP (ge upp allt socialt liv) -> Vinn första MotoGP-tävlingen (drick RIKTIG Champagne :yoparty ) -> Vinn MotoGP-klassen 1:a året -> Vinn MotoGP-klassen flest gånger av alla -> Skaffa dig ett liv! :D

// Niklas

Jasså det var du som snodde min elevkalender i 9:an för 15 -16 år sen,:mad:
Din jävel jag kunde ju inte listan utantill så ist blev jag murargris o tjänar ca 1 promille av vad jag skulle tjänat om jag hade gått efter "min" lista:D

Nyheter
Försäljningsrekord för BMW Motorrad

Efter att ha sålt 210 408 m...

BMW R 18-modeller uppdateras

Screenshot BMW R 18 och ...

Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy