... sker i helgen! Tänkte fråga ifall nån vill ute o leka av sig lite på Strängnäs flygfält. Jag frågade för ett tag sedan en klubb som ofta var där o hoppade fallskärm o de sa att på sommaren är det ofta folk där o då får man inte vara där, men på lågsäsongen typ Vinter o tidig vår / sen höst äre inga där så det är bara att åka dit o sköta sig hyffsat. Så jag tänkte dra dit med stunthojen och göra lite försäsongskrascher.
Finns det chans att vi kan fixa en viss uppslutning i helgen? Sikter på att komma ut på Lördagen så att jag slipper vara helt mörbultad på jobbet på måndag. Söndagen för vara lidapin-dagen.
Jag har troligen fått med mig 2st som ska filma missödet, men .. det blir nog ändå trist om det endast ska glos på mig när jag förblöder, så ifall nån vill haka med ut o lufta sina hojar... så skriv upp er här.
Finns det intresse nog så kommer jag organisera en samlingspunkt.. sen åker vi vidare ut till fältet där det ska köras. Det är SKITVÄG dit, så var beredda på det. Det är typ grus o bajskluttar på vägen... o mycket snö o is oxå troligen. Jag kommer köra pickis ut hela vägen.
Iaf... skriv upp er i intresselistan nedan:
1. Swedie (2st som ska skjutsa mig till sjukan)
2. döden
3. skyddsängeln
4. ...
Finns det chans att vi kan fixa en viss uppslutning i helgen? Sikter på att komma ut på Lördagen så att jag slipper vara helt mörbultad på jobbet på måndag. Söndagen för vara lidapin-dagen.
Jag har troligen fått med mig 2st som ska filma missödet, men .. det blir nog ändå trist om det endast ska glos på mig när jag förblöder, så ifall nån vill haka med ut o lufta sina hojar... så skriv upp er här.
Finns det intresse nog så kommer jag organisera en samlingspunkt.. sen åker vi vidare ut till fältet där det ska köras. Det är SKITVÄG dit, så var beredda på det. Det är typ grus o bajskluttar på vägen... o mycket snö o is oxå troligen. Jag kommer köra pickis ut hela vägen.
Iaf... skriv upp er i intresselistan nedan:
1. Swedie (2st som ska skjutsa mig till sjukan)
2. döden
3. skyddsängeln
4. ...