Första kraschen i år för mig

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM RC8R
Swedie skrev:
nä, jag märkte att de tittade mycket på mig när jag körde dit.. vart ska man vara egentligen?[/QUOTE

Från vilket håll kom du dit? Körde du den där lilla grusvägen med branta backen?

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Geiger skrev:
Swedie skrev:
nä, jag märkte att de tittade mycket på mig när jag körde dit.. vart ska man vara egentligen?[/QUOTE

Från vilket håll kom du dit? Körde du den där lilla grusvägen med branta backen?
japp..

Ska finnas en annan bakväg.. men "glömmer" alltid ta den. Sen vet jag inte exakt hur man kom dit den vägen. Sen är det även bommar där? Jag som kommer med hojen på pickisen är inte så sugen på att leda hojen in...

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM RC8R
Swedie skrev:
japp..

Ska finnas en annan bakväg.. men "glömmer" alltid ta den. Sen vet jag inte exakt hur man kom dit den vägen. Sen är det även bommar där? Jag som kommer med hojen på pickisen är inte så sugen på att leda hojen in...

Okej, ja kommer di in den vägen du körde, så ska du hålla till på den högra sidan av rakan, har jag för mig.
Åker du andra vägen, så ska du svänga mot Stallarholmen, typ mittemot Malmbyhus, en Preem mack är det väl där?! Sen köra typ nån kilometer, och ta in höger uppe på ett krön. Då kommer du rakt in på bana om du följer grusvägen bara. Stämmer att det är bommar där. Så har du bil med dig, så kanske den andra vägen är bättre.

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati