Första kraschen i år för mig

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Sådär! Nu är bilen lagad oxå. Den var aningen skrynklig i fronten. hoppsan :rolleyes:

Nu ser den ut som en 2004'ans King Cab :D

Så, är ni redo för imorgon? Jag åker dit runt 12-13 snåret OM jag åker. Det beror ju på vädret o grejer. Skulle gärna vilja se att nån hakar på från Eskilstuna då jag lär behöva hjälp med o lasta på och av.. ensam som jag är.

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Swedie skrev:
Kör mot E4an, förbi Strängnäs. Precis innan det blir motorväg igen, sväng vänster. sen efter bron, ta vänster in på grusväg. Följ grusvägen ... höll höger om det på nått sätt måste väljas en väg. Du kommer ledas ända ut på fältet.
hur långt är det från örebro?? jag kanske kan komma

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
HOT AND BLUE
Swedie skrev:
jaru, 8 mil äre ju till etuna.. sen ytterligare iaf 4-5 mil lär det bli.
ok inte så farligt då.. lämna en mycket noga vägbeskrivning och exakta tider så får vi se vad vi kan åstakomma

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Okej gubbs... De som kommer dit, ring mig på 070-3765691. Jag kommer vara där ifrån 12 som sagt.. See you there!

Jag har ej längre nån som kommer skjutsa mig till sjukan om det krisar, vilket inte är bra.. så jag kommer väl ta det lugnt tills nån kommer (hur stor är den chansen?). Ska försöka slita med mig nått offer ändå. vet ej vem än bara.

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Jag drar nog förbi en liten stund om jag mår bättre (förkyld) fast det blir nog inte förrns 2-tiden. Kraschar du då kör jag in dig high-chair-style till Strängnäs-hospitalet.

Jonne_boy

Äntligen tillbaka
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawasaki ZXR 400 -92
Fan en annan ska ner till ishallen i gnesta och leka domare hela dagen.. vad gör man inte =/

skulle vara jävligt kul att kolla på nått som låter roligare än en bondtrimmad 240.
börjar få abstinens..

men om du kör imorron med, så ska jag nog klara av att åka förbi!!

Kentamannen

Ny medlem
Gick med
26 May 2003
Hoj
R1 -99
Johnny jag tittar förbi om du åker ut imorgon. Skriv gärna här ikväll och berätta hur vägen ser ut dit, tänkte isåfall ta hojen om vägen är schysst = inga större isfläckar. Vi E-tuna bor måste ju hålla ihop :tummenupp

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Okej! Nu ska jag käka frulle, sen åker jag över o tittar över hojen .. sen om den säger "Ja" så åker vi vidare ut till fältet.

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Ska du köra Söndag kommer jag förbi och tittar...

Dok lite osäker på om det blir bil eller mc..

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Ledsen till de 2 motardåkare som verkade åkt i onödan till Malmby flygfält! Jag åkte oxå helt i onödan. Det var ju TOKMYCKET snö över hela banan! Fanns inte ett enda ställe för nån slags åkning. Jag körde fram o tillbaka på långa rakan o inte på nått ställe var nån snö borta i större ytor än några meter. skitpissigt.

Så det blir INGET åka imorgon!

Jag var även sen till fältet, kom dit runt 14:30. Anledningen till det var att jag fick lov att mecka isär bakbromsen som skärvade, slängde även i ett par nya klossar. Nu funkar iaf bakbromsen bra. Men saken är den att inte ens hojen startade!! suck.. så jag måste mecka isär den kommande helg eller nått.

Här är bilder från andra ställen jag var på som kunde varit ett alternativ. Dock är det allmän väg.

Så som förlåt att ni fick ödsla bensin i onödan... så kan jag berätta att jag inför åskådare lyckas göra en riktig tokvurpa. Jag skulle hoppa upp på en mur, men det var is just där jag trampa o jag halka precis som på ett bananskal och la mig på ryggen. Försökte flaxa o hålla mig i luften men gravitation drog ner mig. Jag kände mig smått uttittad. :3freak

Beware of otäcka bilder nedan :rolleyes: (hojen asså, min lilla frankenstein)

Bifogat

• IMAG0002.JPG
    IMAG0002.JPG
    80.1 KB · Visningar: 126
  • IMAG0006.JPG
    IMAG0006.JPG
    103.9 KB · Visningar: 170

Iceman1975

Stället krymper
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda CB1000RA
Så surt.. Tur att man inte åkte dit då..

Men nästa gång kommer jag på mitt nyinköp.. :D

//Lännström

KennethN

N-TRADE RACING
Gick med
31 Mar 2003
Hoj
BMW S1000RR -2015
Hallå Johnny ! Va pissigt me snö :(

Här i Sundsvall har det varit kanonväder med plusgrader hela veckan och många bara gator. Såg även första sporthojen ute på gatorna i veckan så jag var också på väg att ta ut racehojen idag på en premiärtur men så snöade det inatt och glädjen var förstörd :(

Hoppas i alla fall att vädret blir kanon när vi skall köra på Gelleråsen i början på April. Det skall bli en höjdare. Jag håller på att längta ihjäl mig.
Jag hoppas verkligen att jag hinner provköra innan jag åker ner.

Ingel

Ny medlem
Gick med
22 Apr 2003
Hoj
stuntster
Så det va inte du som körde runt på DT125:an alltså??? Det va faktiskt lite väl mycket snö, i alla fall för stoppiträningen :rolleyes:
Offtopic: va ute 3 timmar idag med en polare som varken kört hoj eller moppe förut, sluta med att han köper min dominator när lönen kommer

Geiger

Gudomlig sporthojare
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
KTM RC8R
Det är inte alls poppis hos grannarna att köra där på flygfältet.
Dom ringer militären ganska snabbt.
Dom kom ut en gång när jag och ett par till var där, och dom var inte supernöjda över att vi körde där.
Synd... Det är en jävligt skön raka...

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Yamaha R7 -24
Geiger skrev:
Det är inte alls poppis hos grannarna att köra där på flygfältet.
Dom ringer militären ganska snabbt.
Dom kom ut en gång när jag och ett par till var där, och dom var inte supernöjda över att vi körde där.
Synd... Det är en jävligt skön raka...
nä, jag märkte att de tittade mycket på mig när jag körde dit.. vart ska man vara egentligen?

Nyheter
Honda ICE Concept med eldriven kompressor

2025 Honda ICE Concept bike...

BMW Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

EICMA 2024: Yamaha

Yamaha gasar på friskt infö...

Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring

Honda har uppdaterat NT1100...

Yamaha Tracer 9 uppdateras

Sporttouring-modellerna TRA...

EICMA 2024: Ducati