Första kraschen i år för mig

Geiger skrev:
Swedie skrev:
nä, jag märkte att de tittade mycket på mig när jag körde dit.. vart ska man vara egentligen?[/QUOTE

Från vilket håll kom du dit? Körde du den där lilla grusvägen med branta backen?
japp..

Ska finnas en annan bakväg.. men "glömmer" alltid ta den. Sen vet jag inte exakt hur man kom dit den vägen. Sen är det även bommar där? Jag som kommer med hojen på pickisen är inte så sugen på att leda hojen in...

Swedie skrev:
japp..

Ska finnas en annan bakväg.. men "glömmer" alltid ta den. Sen vet jag inte exakt hur man kom dit den vägen. Sen är det även bommar där? Jag som kommer med hojen på pickisen är inte så sugen på att leda hojen in...

Okej, ja kommer di in den vägen du körde, så ska du hålla till på den högra sidan av rakan, har jag för mig.
Åker du andra vägen, så ska du svänga mot Stallarholmen, typ mittemot Malmbyhus, en Preem mack är det väl där?! Sen köra typ nån kilometer, och ta in höger uppe på ett krön. Då kommer du rakt in på bana om du följer grusvägen bara. Stämmer att det är bommar där. Så har du bil med dig, så kanske den andra vägen är bättre.

Nyheter
BMW presenterar R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

BMW R 12 G/S

BMW Motorrad har presentera...

Sveriges vägar i allt bättre skick

Foto: Liza Simonsson Utv...

H-D Euro Festival i Port Grimaud 8-11 maj

Nu börjar det närma sig för...

Norrtälje Custom Bike Show