Tack! haha hade jag varit du hade jag satsat på en typ av neck wallet, nån slags plånbok man har runt halsen
lätt den bästa idèn än. Ska kika vidare på den.
har inget förvaringsutrymme under min skjutssadel. eller ja, jag har ju, men det e så pass litet så inget får plats alls..
View attachment 381854
Kör själv på en sådan här för bankomatkort, körkort, nycklar osv. Sitter faktiskt jävligt bra även i höga farter faktiskt. Och om nu skiten mot all förmodan skulle släppa så måste den ändå glida ner över min handled och då måste märker man väl det, eller
Har du plockat ut verktygssatsen?
har du den över stället/tröjan ? jag har min under tröjan, för vågar inte ha den utanpå ifall ifall.. och då blire bara jobbigt om man ska få fram telefon osv. men annars håller jag med dig att den funkar kanon!
bögslungan kan ni ha runt halsen när ni går på krogen med. poppis nu för tiden
Kör faktiskt den över hela skiten, stället och tröjan, ser kanske lite lustigt ut men jag är rätt lustig
Edit: Slog liksom en knut på bandet så om skiten lossnar så åker inte bandet ut ur hålen utan glider bara som jag skrev ner på armen och då ser man ju det. Känns lite säkrare ifall ifall
Ben/höftväska (eller vad det heter) är rätt smidigt när ryggsäck känns onödigt stort.
View attachment 381855
Finns en uppsjö. Har inte provat den jag länka utan gjorde en slögoogling och valde första bästa...
Jag skaffade en Givi S850 för detta ändamål. Den funkar rätt bra, men är lite pillig att sätta dit/ta loss om man vill ha med sig hela väskan när man går ifrån hojen.
http://www.givi.co.uk/Accessories-for-bikes-scooters/Accessories/S850
Det finns en liknande från Kappa också, minns inte modellnamn.
View attachment 381854
Kör själv på en sådan här för bankomatkort, körkort, nycklar osv. Sitter faktiskt jävligt bra även i höga farter faktiskt. Och om nu skiten mot all förmodan skulle släppa så måste den ändå glida ner över min handled och då måste man väl märka det, eller.?
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar
Foto: Liza Simonsson Fra... |
|
Var femte trafikant respekterar inte stopplikten
En ny undersökning där Riks... |
|
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|