Förvirande med poliser ibland

Masterblaster

Masterblaster
Gick med
25 Apr 2006
Ort
Oxelösund
Hoj
Kawasaki zx9r
Åkte hoj idag och plötsligt ser jag polisbil bakom och börjar undra vad har jag gjort viserligen åkte jag lite för fort och en stund på bakdäcket men då var jag nästan säker på att ingen såg det så jag stannar och undrar hur stora böter det kan bli,ur bilen stiger en tjej runt 28 som ser ganska bra ut och första frågan är: snygg hoj vilken årsmodell är det? för att göra historien kort så har jeg en dejt på söndag med en POLIS :yoparty
 

rollex

Guest
Masterblaster skrev:
2501452 Åkte hoj idag och plötsligt ser jag polisbil bakom och börjar undra vad har jag gjort viserligen åkte jag lite för fort och en stund på bakdäcket men då var jag nästan säker på att ingen såg det så jag stannar och undrar hur stora böter det kan bli,ur bilen stiger en tjej runt 28 som ser ganska bra ut och första frågan är: snygg hoj vilken årsmodell är det? för att göra historien kort så har jeg en dejt på söndag med en POLIS :yoparty
:D :D Så ska det gå till .... ha,ha,haaaa :yoparty
 

Two stroke man

Gudomlig sporthojare
Gick med
12 Apr 2005
Ort
Där jag tar av mig hatten
Hoj
Har tappat räkningen
Masterblaster skrev:
2501452 Åkte hoj idag och plötsligt ser jag polisbil bakom och börjar undra vad har jag gjort viserligen åkte jag lite för fort och en stund på bakdäcket men då var jag nästan säker på att ingen såg det så jag stannar och undrar hur stora böter det kan bli,ur bilen stiger en tjej runt 28 som ser ganska bra ut och första frågan är: snygg hoj vilken årsmodell är det? för att göra historien kort så har jeg en dejt på söndag med en POLIS :yoparty

Fan! Jag som inte vågade fråga sist dom stoppade mig... Iofs struntade jag i att stanna med cykeln utan lyse, och därefter jagade dom ikapp mig, skällde ut mig... och jag kunde knappt hålla balansen...
 

invisible

Yes baby...
Gick med
4 Mar 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Kawasaki ZX-6R'06
Masterblaster skrev:
2501452 Åkte hoj idag och plötsligt ser jag polisbil bakom och börjar undra vad har jag gjort viserligen åkte jag lite för fort och en stund på bakdäcket men då var jag nästan säker på att ingen såg det så jag stannar och undrar hur stora böter det kan bli,ur bilen stiger en tjej runt 28 som ser ganska bra ut och första frågan är: snygg hoj vilken årsmodell är det? för att göra historien kort så har jeg en dejt på söndag med en POLIS :yoparty

Haha fyfan, den var klockren! :tuttar :D

Berätta gärna hur det gick!?! :tummenupp
 

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Masterblaster skrev:
2501452 Åkte hoj idag och plötsligt ser jag polisbil bakom och börjar undra vad har jag gjort viserligen åkte jag lite för fort och en stund på bakdäcket men då var jag nästan säker på att ingen såg det så jag stannar och undrar hur stora böter det kan bli,ur bilen stiger en tjej runt 28 som ser ganska bra ut och första frågan är: snygg hoj vilken årsmodell är det? för att göra historien kort så har jeg en dejt på söndag med en POLIS :yoparty
Det var ju skitballt. Hon kanske kan ge dig lite fördelar sen. Själv har jag en polispappa, tyvärr inga fördelar från honom men kanske hans snygga kollegor:tuttar
 

Dominator-Rocks

Guest
Masterblaster skrev:
2501452 Åkte hoj idag och plötsligt ser jag polisbil bakom och börjar undra vad har jag gjort viserligen åkte jag lite för fort och en stund på bakdäcket men då var jag nästan säker på att ingen såg det så jag stannar och undrar hur stora böter det kan bli,ur bilen stiger en tjej runt 28 som ser ganska bra ut och första frågan är: snygg hoj vilken årsmodell är det? för att göra historien kort så har jeg en dejt på söndag med en POLIS :yoparty


:pannkyss Äsch har du tagit din medecin idag ?

:ajjabajja ljuga

Mytomani är inget att skämmas för ............

Seså :ätapiller
 

rollex

Guest
:D :D Ha,ha,haaa.... Utan SH. är livet bara skit... Skrattar så tårarna rinner.. Ni är bara för roliga :D :pannkyss
 

Masterblaster

Masterblaster
Gick med
25 Apr 2006
Ort
Oxelösund
Hoj
Kawasaki zx9r
Dominator-Rocks skrev:
2501503 :pannkyss Äsch har du tagit din medecin idag ?

:ajjabajja ljuga

Mytomani är inget att skämmas för ............

Seså :ätapiller


Det gäller att se bra ut när man tar av sig hjälmen också vet du
Den som har det har det den som inte har jo..........
 
Last edited:

KalleNorton

Avliden medlem
Gick med
2 Jan 2004
Ort
Stockholm
Hoj
Hayabusa turbo, 25kw
Masterblaster skrev:
2501452 Åkte hoj idag och plötsligt ser jag polisbil bakom och börjar undra vad har jag gjort viserligen åkte jag lite för fort och en stund på bakdäcket men då var jag nästan säker på att ingen såg det så jag stannar och undrar hur stora böter det kan bli,ur bilen stiger en tjej runt 28 som ser ganska bra ut och första frågan är: snygg hoj vilken årsmodell är det? för att göra historien kort så har jeg en dejt på söndag med en POLIS :yoparty
Haha, du får berätta hur det gick efter dejten. Svinar du kanske du får böter i efterhand. :hihi
 

Masterblaster

Masterblaster
Gick med
25 Apr 2006
Ort
Oxelösund
Hoj
Kawasaki zx9r
Two stroke man skrev:
2501471 Fan! Jag som inte vågade fråga sist dom stoppade mig... Iofs struntade jag i att stanna med cykeln utan lyse, och därefter jagade dom ikapp mig, skällde ut mig... och jag kunde knappt hålla balansen...



blir lite svårt om dom är två iofs en triangeldrama:tummenupp

KalleNorton skrev:
2501641 Haha, du får berätta hur det gick efter dejten. Svinar du kanske du får böter i efterhand. :hihi


får vara jävligt trevlig så får man hoppas böterna försvinner:)
 
Last edited:

Klockringaren

nissenys
Gick med
2 Sep 2006
Ort
Klosterdalen
Hoj
Räka
Hahahoho

åkej de ela möjligt -att de kan gå så - en gång körde ja ifrån en blondin i snutbil o fick soppatorsk....fick fortsätta...leva fö ja var snygg.

Fast då lämna jag mcens telefon på me uppkopplat samtal så polarna satt o asgarva på ett kafe när det sista dom hörde var "satan soppan...sug slut - skit o nu kommer bilen." o sen "Jaaag vet att du gjort nått dumt - såg du oss inte när du körde den fiffiga genvägen på gångbanan va?"

Man kunde säkert raggat upp henne men de va inte så frestande då hon stod o drog åt hästsvansen så de knastra o slog blixtar.
 

Masterblaster

Masterblaster
Gick med
25 Apr 2006
Ort
Oxelösund
Hoj
Kawasaki zx9r
Klockringaren skrev:
2501650 Hahahoho

åkej de ela möjligt -att de kan gå så - en gång körde ja ifrån en blondin i snutbil o fick soppatorsk....fick fortsätta...leva fö ja var snygg.

Fast då lämna jag mcens telefon på me uppkopplat samtal så polarna satt o asgarva på ett kafe när det sista dom hörde var "satan soppan...sug slut - skit o nu kommer bilen." o sen "Jaaag vet att du gjort nått dumt - såg du oss inte när du körde den fiffiga genvägen på gångbanan va?"

Man kunde säkert raggat upp henne men de va inte så frestande då hon stod o drog åt hästsvansen så de knastra o slog blixtar.


hur det än låter så har jag en dejt på söndag jag är lika överraskad som du men fakta är fakta och om jag har tur så åker jag Mc med henne nästa sommar för hon har hoj också ...
det gäller att visa sin trevliga sida också:)
 

Virtue

blått är flott
Gick med
5 Jun 2005
Ort
Norrköping
Hoj
Rsex
Masterblaster skrev:
2501662 hur det än låter så har jag en dejt på söndag jag är lika överraskad som du men fakta är fakta och om jag har tur så åker jag Mc med henne nästa sommar för hon har hoj också ...
det gäller att visa sin trevliga sida också:)

Är hon medlem på SH då?
:D
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top