Förvirande med poliser ibland

JiMpA

Söör på bara!
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
KTM 525 EXC-07 Motard
Nyköpingspolis? :eek: det var som faen =)

berätta hur det gick sen ;):tuttar
 

vikto000

El Locko!
Gick med
26 Sep 2004
Ort
Nyköping
Hoj
GS 500E
Nooo säg inte att du tog snyggingen (blond, stora :tuttar nice ass)? :mad: vem skall då ta hand om mig när jag bryter mot lagen? :näsblod VILL INTE HA GAMLA GUBBAR PÅ MINA TJEJER! :tungan



//Stenberg
 

stephenj

Ny medlem
Gick med
27 Sep 2004
Ort
Rimbo
Hoj
Hjuling
Masterblaster skrev:
2501671 ingen anning:va

Haha

Jo hon sitter här på SH och läser den här tråden, blir lite irriterad när du bara skriver "ganska" snygg och hänger ut henne här så det blir handfängsel direkt imorgon!:näsblod
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
Äh, va dumma ni är, det är väll klart som korvspad att polisen satt sig ner och diskuterat problemet med sporthojar som dom inte får stopp på, så dom anställer en snygg blondin vars uppgift är att stanna sporthojar, dom som väl stannar bjuder hon ut på dejt, enbart för att skapa ett rykte bland sporthojare så vi börjar tro att man har fetingchans o få gå på dejt om man stannar...
 

Andreéas

Ninja-manne
Gick med
22 Apr 2006
Ort
Huskvarna
Hoj
Ingen för tillfället....
NSR_Martin skrev:
2502193 Äh, va dumma ni är, det är väll klart som korvspad att polisen satt sig ner och diskuterat problemet med sporthojar som dom inte får stopp på, så dom anställer en snygg blondin vars uppgift är att stanna sporthojar, dom som väl stannar bjuder hon ut på dejt, enbart för att skapa ett rykte bland sporthojare så vi börjar tro att man har fetingchans o få gå på dejt om man stannar...

Haha.. funkar det i Värnamo? I så fall kan du ju hojta!! hehe...

Är du inte ute o kör idag?...


Sorry... växjö menar jag...
 
Last edited:

Qvicksilver

Ny medlem
Gick med
4 Aug 2005
Ort
Under en tuva
Hoj
En röd grej
Lånar tråden....
Nyss hemkommen ifrån en minst sagt skojjig tur (22/9), eller ja.... det vart lite cityåka med "Rymdkrigaren" och Jonte. Sedan bar det av mot skogis och där var jag ensam. Tog mig in mot citykärnan igen för att se om det var ngt på gång... men ack vilken nitlott... tror fan att jag var enda hojåkaren ute i stan. Nu hade Mr Qvicksilver lessnat så han styrde mot Solna via S:t Eriksplan, gick på vid Torsplan mot Solna. Kom ifatt ett mindre Pingvingäng (Påliser) vid korsningen Sundbybergsvägen/Solnavägen, hela stolpen lös rött. Gled upp brevid Mr Kling och Klang, kollade lite nedlåtande på dom, lät rullen tala sitt tydliga språk att nu fan ska det gasas. Tror ni inte jag får gehör, NU ÄR DET RACE!!!!!
Det slår om till gult, polishäcken skuttar iväg och jag likaså, smeker dom med en lite powerwheelie för att sedan stanna vid nästa rödljus.
Dom glider upp brevid å bara garvar, varvar igen men denna gång blir det inget race, tror att dom förstod att det här e det ingen idè, dom blev ägda =). vi glider brevid varandra i lagliga 50 dom svänger upp mot Hagalund jag fortsätter mot Råsundavägen, får ett Blåblink som jag tyder "Du vann".

All heder åt Poliser som har lite humor iaf.....
 

Ricken

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Hemma
Hoj
RC8/Husaberg 450/Varg SM/Navstyrd supermono
Qvicksilver skrev:
2502258 Lånar tråden....
Nyss hemkommen ifrån en minst sagt skojjig tur (22/9), eller ja.... det vart lite cityåka med "Rymdkrigaren" och Jonte. Sedan bar det av mot skogis och där var jag ensam. Tog mig in mot citykärnan igen för att se om det var ngt på gång... men ack vilken nitlott... tror fan att jag var enda hojåkaren ute i stan. Nu hade Mr Qvicksilver lessnat så han styrde mot Solna via S:t Eriksplan, gick på vid Torsplan mot Solna. Kom ifatt ett mindre Pingvingäng (Påliser) vid korsningen Sundbybergsvägen/Solnavägen, hela stolpen lös rött. Gled upp brevid Mr Kling och Klang, kollade lite nedlåtande på dom, lät rullen tala sitt tydliga språk att nu fan ska det gasas. Tror ni inte jag får gehör, NU ÄR DET RACE!!!!!
Det slår om till gult, polishäcken skuttar iväg och jag likaså, smeker dom med en lite powerwheelie för att sedan stanna vid nästa rödljus.
Dom glider upp brevid å bara garvar, varvar igen men denna gång blir det inget race, tror att dom förstod att det här e det ingen idè, dom blev ägda =). vi glider brevid varandra i lagliga 50 dom svänger upp mot Hagalund jag fortsätter mot Råsundavägen, får ett Blåblink som jag tyder "Du vann".

All heder åt Poliser som har lite humor iaf.....
:D

-Får det lov o vara en moralkaka?

:corn
 

Padde

Bacon och ägglikör
Gick med
12 Sep 2003
Ort
-
Hoj
-
Qvicksilver skrev:
2502258 Lånar tråden....
Nyss hemkommen ifrån en minst sagt skojjig tur (22/9), eller ja.... det vart lite cityåka med "Rymdkrigaren" och Jonte. Sedan bar det av mot skogis och där var jag ensam. Tog mig in mot citykärnan igen för att se om det var ngt på gång... men ack vilken nitlott... tror fan att jag var enda hojåkaren ute i stan. Nu hade Mr Qvicksilver lessnat så han styrde mot Solna via S:t Eriksplan, gick på vid Torsplan mot Solna. Kom ifatt ett mindre Pingvingäng (Påliser) vid korsningen Sundbybergsvägen/Solnavägen, hela stolpen lös rött. Gled upp brevid Mr Kling och Klang, kollade lite nedlåtande på dom, lät rullen tala sitt tydliga språk att nu fan ska det gasas. Tror ni inte jag får gehör, NU ÄR DET RACE!!!!!
Det slår om till gult, polishäcken skuttar iväg och jag likaså, smeker dom med en lite powerwheelie för att sedan stanna vid nästa rödljus.
Dom glider upp brevid å bara garvar, varvar igen men denna gång blir det inget race, tror att dom förstod att det här e det ingen idè, dom blev ägda =). vi glider brevid varandra i lagliga 50 dom svänger upp mot Hagalund jag fortsätter mot Råsundavägen, får ett Blåblink som jag tyder "Du vann".

All heder åt Poliser som har lite humor iaf.....


:D :D :D :D :D :D

Kung.
 

lahi

Gixxerpilot
Gick med
6 Aug 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Suzuki GSX-R 1200 Turbo -86, Husaberg FS650E -02 och 700 cc tvåtakts amatörbygge
Hehe, tufft!

Kawakex skrev:
2501495 Det var ju skitballt. Hon kanske kan ge dig lite fördelar sen. Själv har jag en polispappa, tyvärr inga fördelar från honom men kanske hans snygga kollegor:tuttar
Tjo, är han aktiv här i stan (Halmstad)? Jag har inte råkat ut för polisen här än, men jag ska nog försöka hålla mig undan :hihi Köra lugnt och hoppas på det bästa.
 

lorkan

Bannad
Gick med
22 Nov 2005
Ort
Skåne föffan
Hoj
Krockad NSR.. (TILL SALU) Kawwa på G?
NSR_Martin skrev:
2502193 Äh, va dumma ni är, det är väll klart som korvspad att polisen satt sig ner och diskuterat problemet med sporthojar som dom inte får stopp på, så dom anställer en snygg blondin vars uppgift är att stanna sporthojar, dom som väl stannar bjuder hon ut på dejt, enbart för att skapa ett rykte bland sporthojare så vi börjar tro att man har fetingchans o få gå på dejt om man stannar...

Hahaha. Konspirationsteorierna är många..
 

Kungen

Ny medlem
Gick med
6 Apr 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
R1-05,Suzuki GSX550ES-82 MED Växelindikator
shit va ballt.. ser framemot att höra hur det gick i dag.
 

Gustav1

Vem var det som kastade?
Gick med
29 Aug 1982
Ort
Växjö
Hoj
Suzuki SV650S -03
Jag vägrar tro på det. Men visst, skoj om det är på riktigt.
 

Masterblaster

Masterblaster
Gick med
25 Apr 2006
Ort
Oxelösund
Hoj
Kawasaki zx9r
stephenj skrev:
2502191 Haha

Jo hon sitter här på SH och läser den här tråden, blir lite irriterad när du bara skriver "ganska" snygg och hänger ut henne här så det blir handfängsel direkt imorgon!:näsblod


som tur är är hon inte medlem och jag kommer nog inte ta upp det inte förrän den här tråden försvinner annars blir det väl en snyting för det där med "ganska"
 

Masterblaster

Masterblaster
Gick med
25 Apr 2006
Ort
Oxelösund
Hoj
Kawasaki zx9r
Till alla berörda troende och icke troende så har allt gått bra idag efter en dag med mycket åkande fick jag veta att hon är precis nybakt polis från polishögskolan och att hon känner en av minna polare och så har hon sett mig på en fest .Så några på SH hade halvt rätt att en polis börjar inte stöta på en bara så där å andra sidan kände jag henne inte innan så jag var ganska chockad över att nåt sånt kan hända.Vad det gäller dejten så gick allt kanon och vi förtsätter nog träffas fast vi bor 6 mil från varandra. På frågan hur hon kände igen mig på hojen svarade hon att det gjorde hon inte utan att jag hade kört 12 km/h för mycket på en 70 väg det var inte förrän jag tog av mig hjälmen som hon kände igen mig och jag slapp böter.
för dom som trodde på mig tackar jag för stödet och arbetar på att få en av "Fienden" över på våran sida så kanske nästa fartdåre får bara en varning
 
Nyheter
Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

HRC och Repsol avslutar samarbete

Efter 30 års samarbete på d...

MV Agusta utvecklar ny trecylindrig motor

MV Agusta har officiellt be...

MotoGP-Ducati såld på auktion för närmare 5 miljoner

Ducati Desmosedici GP7 är o...

Top