Så, när ska Lotus få till det hela helgen och vinna någon gång? Bilen ser snabb ut och Kimi satte snabbaste varvet igen nu på Silverstone (följt av Grosjean tror jag).
Lite nya delar på Lotusen nu i helgen verkar lovande. Let's go Kimi!Dom har ju problemet att hamna precis bakom topptrion... Inte det lättaste att ta sig förbi för att kunna jaga i toppen.
Är det verkligen ingen som vet vart man kan se repris ? Missade skiten idag också
//Kim
Grymt lopp idag! Svårt att sitta still de sista varven eftersom det var så spännande!
Jag foljer racet genom att vara pa plats. Detta blir mitt sjatte ar jag ar nere och ser det pa plats.
Kanske starta en helt ny trad om F1-2013?
Äntligen kval! Första vårtecknet! Kör Viaplay & Apple TV. Tror att säsongen blir ungefär som förra året eftersom det inte varit några större förändringar i reglementet. Mest förvånad över att Mercedes verkar fått upp farten och att McLaren verkar ha skruvat bort sej... Håller förstås på Kimi men tror att Red Bull blir svårslagna.
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari