RR_Jonas skrev:Nu har jag äntligen fått veta hur lång tid jag är av med kortet. Det blev 2 månader (!) vilket jag själv är ganska nöjd med. Som tur var så löste det sig för mig med jobbet också, så man skall alldrig ge upp utan bita ihop och komma tillbaka.
Vi syns på vägarna efter 3 Augusti!
/Jonas
Galne Dansken skrev:(Ok - det ka vär jobbigt.... Men, torskar man - då får man ta sin straff, eller hur...)
Nicke skrev:Om det mitt inlägg du syftade på så var min tanke att jag, om "olyckan" är framme, inte vill ta mitt straff nu i sommar pga planerad MC-semester. Har redan fått en MC-semester förstörd pga stöld, 2 dagar in på semestern, och det var INTE roligt.
RR_Jonas skrev:Förresten!
Jag läste UNT igår (tror jag ) att alla beslagtagna körkort eldas upp och man måste alltså ansöka hos vägverket om ett nytt. Är det någon som vet något om det ???
Nicke skrev:Om det mitt inlägg du syftade på så ....
Galne Dansken skrev:Nix - det var generelt - torskar man på regler man vett om - då får man ta sit straf... Är man misnöld med reglarna - får man göra politisk uprör så dom kan ändras - eller hur...
Nicke skrev:... Politiskt uppror har jag inte tid med i sommar i alla fall ...
Galne Dansken skrev:...och det är väldigttt jobbigt att ta det lungt..
Vi 9.000 här på sporthoj burde börje att få accept på högra hastighet
Nicke skrev:AMEN to that! Jag brukar klara upp till Uppsala sen börjar det gå snabbare och snabbare...
Kreuger skrev:ska vi ta den där slang-träningen då eller? Du kanske ska börja köra helt lagligt nu?
RR_Jonas skrev:Förresten var du ute och åkte förbi svenssons taverna i fredags... Många som pratade om det sen iaf (om det var du så vet du nog vad de pratade om )
2025 års Ducati Riding Academy
Registreringen för 2025 års... |
|
Uppdaterad KTM 790 Duke
KTM 790 DUKE, även kallad ”... |
|
Vinn vårt testvinnande mc-lås!
Genom att svara på några fr... |
|
MC-Mässan flyttar till Elmia i Jönköping 2026
Den etablerade MC-Mässan ta... |
|
Anmälan till 2025 års Ducati Riding Academy öppen
Registreringen för 2025 års... |
|
VM-kval i isracing i Sverige 1 februari
2024,fim,isg,ice speedway,i... |
|
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Tran... |
|
Generationsskifte hos KTM: Stefan Pierer lämnar över ledningen till Co-CEO Gottfried Neumeister
Pressmeddelande, Mattighofe... |
|
GOTLAND RING BIKE WEEK 2025!
Foton: Michael Grundell ... |
|
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |