Fan.. Gick omkull i söndags.

Kawakex

Stay pretty, die young.
Gick med
26 Sep 2006
Ort
Vid Kusten
Hoj
Kawasaki ZXR
Nautilus skrev:
2590240 Det andra försäkringsbolaget har inte hört av sig än... Ungefär en månad efter att mitt bolag hörde av sig första gången. Mitt bolag ska höra av sig igen nästa vecka.

Jag vet inte om det är bilisten som segar, eller om det är hans bolag.



Tackar. Känns väldigt skumt at inte kunna röra på tummen som man är van vid, trots att den ser OK ut utifrån. När gipset försvann försvann också sympatipoängen jag fick från andra, nu ser jag bara ut som ett ufo som inte använder vänsterhanden. ;)

Vänsterarmen se inte ut som en tändsticka, men den är lite tunnare än högern. Fast jag är högerhänt, så det kanske var så redan innan, bara det att skillnaden är större nu. ;)
Usch då! Du har min sympati iaf, med eller utan gips. :pannkyss
 

Nautilus

Livsnjutare
Gick med
13 May 2006
Ort
Stockholm
Hoj
Triumph Sprint RS
Äntligen har de fått ur tummen/tummarna! Igår fick jag höra på telefonsvararen att If tycker att jag är helt utan skuld. Har inte pratat direkt med handläggaren om det än, så jag vet inte varför det dröjde så länge.

Jag har också försökt få tag på någon behörig polis som kan svara på varför förundersökningen las ner trots vittne, men en kombination av min egen lathet och att polisen ifråga inte har varit på plats då jag har ringt har gjort att jag inte har hunnit med det än. (Tydligen krävs speciella behörigheter för poliserna för att få titta på detaljer i trafikmålsbrott, diarienr som börjar med 'T'.)


Jaja, skönt att få det bekräftat att jag och försäkringsbolaget tyckte lika iaf. Nästan läge för en: :yoparty
 
Nyheter
Triumph storsatsar inom Enduro

Motorsportlegenden och fler...

BMW CE 02 x VAGABUND

BMW Motorrad har presentera...

Bike kör Stark Varg på GGN 2.0!

I veckan blev det klart att...

Transportstyrelsen siktar på höjda avgifter

Transportstyrelsen har medd...

Insektsfaunan hårt drabbad efter nedläggningen av Järva MK:s motorbana

Efter nedläggningen av Järv...

Ny R1 Race och R1 GYTR

Pressrelease från Yamaha ...

Paul Edmondson ny chef för Triumph Racing Enduro Team

Motorsportlegenden och fler...

Miguel Oliveira klar för Yamaha

Miguel Oliveira och Lin Jar...

Suzuki utvecklar döda-vinkeln-kamerasystem

En ny patentansökan har avs...

BMW köper Suzuki-data – nästa steg MotoGP?

Sedan en tid har olika rykt...

Top