Det är bara att vänja sig=)hållundan skrev:Ägg blir det jefla mycket faktiskt... Det är gott, går fort å är la ganska bra å äta....
Hmm.... Tråkigt å ställa sig å laga käka var å varannan dag bara...
Det är bara att vänja sig=)hållundan skrev:Ägg blir det jefla mycket faktiskt... Det är gott, går fort å är la ganska bra å äta....
Hmm.... Tråkigt å ställa sig å laga käka var å varannan dag bara...
hållundan skrev:hmm, har ingen ugn, så rotfruktätandet går väl ganska bort... potatis är la ok iofs....
linser? Kan man äta det?
=)
![]()
Veganer äter naturligtvis en hel del ärtväxter, eftersom det är den mest fullvärdiga proteinkällan man kan hitta vid sidan av animaliskt protein. Nu är jag visserligen inte vegan själv, men tycker att det går att göra jävligt mycket god mat av linser och bönor. Ta kikärter som exempel, både hummus och falafel kan bli grymt gott om det är väl tillagat.NoicE skrev:Veganer äter linser, är du vegan?![]()
![]()
Hehe, ja alla tycker inte om det. Men det beror mycket på konsistensen. Exempelvis hummus är ju gjort på helt söndermixade kikärter så då blir konsistensen helt annorlunda.hållundan skrev:jag råkade köpa kikärter en gång då jag skulle köpa majs... När jag åt skiten trodde jag att jag skulle dö...
:ajabaja
berggren_martin skrev:Veganer äter naturligtvis en hel del ärtväxter, eftersom det är den mest fullvärdiga proteinkällan man kan hitta vid sidan av animaliskt protein. Nu är jag visserligen inte vegan själv, men tycker att det går att göra jävligt mycket god mat av linser och bönor. Ta kikärter som exempel, både hummus och falafel kan bli grymt gott om det är väl tillagat.
NoicE skrev:njaaa... jag tycker linser o skit smakar just skit
Men veganbullar av typ soya är ju ok men säg inte till nån att jag sagt det
hållundan skrev:måste nog vara så.... med konsistensen... jag gillar inte oliver heller..... fast det är många grejor jag tycker mindre om..... knasigt det där...
guldburk, i alla former... är det värsta jag vet....
Out_Spinner skrev:Vad ska man göra om man är för lat för att laga mat?
För mig är det fruktansvärt svårt att ta mig tid att laga till något. Jag tänker inte på maten fören jag är riktigt hungrig. Och då är det för sent för att ställa sig och laga mat i en halvtimme![]()
Brukar du också fasta hela dagen för att dra ned på alkoholkostnaderna?NoicE skrev:Så blir det kanonofta för mig med![]()
![]()
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glansk från BigTwin o... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!
Björn Glans från BigTwin oc... |
![]() |
Slut med fri mc-körning på Nürburgring Nordschleife
Motorcykelkörning på klassi... |
![]() |
Färre döda i vägtrafiken
Foto: Jacob Sjöman Trans... |
![]() |
Ökat antal körkortsåterkallelser
Foto: Liza Simonsson Und... |
![]() |
CFMOTO dag 2, Gymkhana, Gokartbana och Portimao!
Idag har vi äntligen fått s... |
![]() |
BMW Motorrad slår nytt försäljningsrekord
Efter att ha sålt 210 408 m... |
![]() |
Honda Gold Wing fyller 50 år
Sedan 1975 har Honda Gold W... |