Micke .S. skrev:
2130874 Ok, jag sålde min R1á -01 Till min Bror *Swedda Här på sporthoj*, Jag gav 79,000 tusen för den Augusti -03, Den var utttagen -02, Och hade gått 850 mil på mätaren *Köpt Bike trollhättan* Fick ganska bra betalt för min Fireblade i inbyte så jag slog till. Jag kostade på denna maskin med diverse *LullLull* Utseende mässigt för ett par tusen kronor, Sen när det vart kallt ute och vi norrlänningar går i ide *För det gör jag ivarjefall* Så vart det lite mera LullLull Fast Motormässigt denna gång, Högkomps Kolvar, Portat topp. Hel acra system, Moddad luftburk/Kn Filter,Trattar till förgasarna, Ny koppling, För att nämna något jag kostade på.......
Vilket gjorde att jag fick en ny lustig leksak, Detta vart ganska dyrt, men jag tyckte det var värt dom pengarna jag la ner på R1án. Den såg bra ut R1án. Och gick minst sagt bra/Bätttre/Bäst, Detta i mina ögon sett då förståss
Ok. Jag satt ett pris på den på 72,000 i höstas, Fick en massa löjliga mess om vilket idiot jag var för att jag var så dyr på den, För mig spelar det ingen roll för jag var säljare och hade inte någon panik att bli av med den, Många var tydligen intresserad av den, men inte för 72,000. Så jag *Sket* ivilket, Ingen köpte och jag sålde inte under det pris jag begärt himla enkel matematik för mig.
Min Bror hade velat köpa den av mig. Han åkte då en Thundercat. Och hade provkört den och vart lyrisk, Jag köpte thundercaten av honom och han min R1á. Så vad gav han för min R1á. Jo ett pris vi båda tyckte var bra gentimot vad han fick för maskin av mig.
Ok. Lite opartiskt vart det för att det var min bror som köpe den, Den vart billigare än 72,000,(Men inte många Tusen) Jag tyckte att en R1á i pedantiskt skick. Inte en repa, 1600mil på mätaren och en lustig liten Xtra knuff på bakhjulshästarna var värt någon Xtra tusing också, Min bror heller ej. Annars kan man köpa någons annans resonerade jag, Fick medhåll och affär gjordes
Sålde thundercaten vad jag tyckte den var värd, Köpte mig en Hayabusa -05 fick den *TokBilligt* men han som sålde den till mig tyckte han gjorde sig en bra affär. Så alla vart väll nöjda. Men alltid finns det någon som tyckte/Tycker att R1án var för dyr, Thundercaten såldes för dyrt. Hayabusan vart alldeles för tokbillig *Hahahallelulia* För det var den, Men WHO CARES i slutändan säljare Vs Köpare så vart alla inblandade nöjda.
En liten berättelse om hur det kan vara/Bli
THE END
Starring
R1á köpare Dennis Swed
R1à säljare Micke swed
Thundercat Köpare John Doe
Thundercat Säljare *Han som förlorade ca 40,000 på R1án*
Hayabusa Köpare *Han som vart skit nöjd överpriset*
Hayabusa Säljare *Han stack till Thailand*