vågen
Sporthojsnörd
- Gick med
- 7 Apr 2004
- Hoj
- GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Lerans yta blir som en gjuten plastyta, dvs den blir porfri och glatt. Jag kan inte säga för mycket nu eftersom jag fick hem grejjerna förra veckan och inte har hunnit testa ordentligt än men det ser lovande ut för vissa tankar
Obs... leran är INTE med på bilden ovanför.... det där visar bara ett vakuumbaggat laminat. Ja... och ett glasfiberrör som lamineras
Har just nu en tillfällig lokal och flyttar igen 1a mars, då blir vi lite trångbodda men kommer få en permanent lokal vilket underlättar en hel del. Btw... jag vill köpa en hojlyft, typ nu. Pip till om ni har tips!
Obs... leran är INTE med på bilden ovanför.... det där visar bara ett vakuumbaggat laminat. Ja... och ett glasfiberrör som lamineras
Har just nu en tillfällig lokal och flyttar igen 1a mars, då blir vi lite trångbodda men kommer få en permanent lokal vilket underlättar en hel del. Btw... jag vill köpa en hojlyft, typ nu. Pip till om ni har tips!