powerjohan
Ogudaktig sporthojare
Är det sant att hans mamma är finska förresten?
Helt korrekt!
http://sv.wikipedia.org/wiki/Mehdi_Ghezali
Är det sant att hans mamma är finska förresten?
Nu svamlar du fullständigt tyvärr, trist för du brukar hålla en ganska hög (dock liberal) kvalitet.
Han har gripits två gånger för samröre med terrorister, tror inte muslimer summariskt grips i Pakistan (skulle nog bli ganska fullt i containrarna då).
Varför utgår du förresten för att det inte finns någon misstanke ens, tror du att de griper folk som ser ut som ett jävla svin hur som helst?
Varför utgår du från att Hitler var feg, är alla självmördare fega? Han kanske var jätteledsen för att han var felaktigt anklagad, ett tragiskt människoöde alltså!
Kom igen nu, den som svamlar är du. Finns det misstankar så ut med dem, pröva honom som man gör. Det är det som kännetecknar ett modernt samhälle/rättsystem. Det är väl ett sånt du vill ha? Eller är du Shariafundamentaistanhängare?
Kom igen nu, den som svamlar är du. Finns det misstankar så ut med dem, pröva honom som man gör. Det är det som kännetecknar ett modernt samhälle/rättsystem. Det är väl ett sånt du vill ha? Eller är du Shariafundamentaistanhängare?
Dock har jag inte sett att det framkommit något om vad han är misstänkt för. Såvitt jag känner till kan han vara misstänkt snatteri lika väl som terrorism. Vad jag vänder mig mot är ditt prat om alla hans "offer". Vilka offer? Offer för vadå? Vilket terrorbrott är han skyldig till?
...
USA är världens bästa samhälle och rättsstat och de kringgår lagen för ett högre syfte vilket jag tycker är ypperligt.
...
USA världens bästa rättsstat
låt dem bo i ingenmansland (Marianergraven eller dylik helt samhällsmässigt ointressant plats)...
När dumskallarna nu är sparkade och hemflyttade till farmen så är det ju inte ens speciellt poppis i USA att kringå lagar längre... Bättre kan du väl?
Kan man inte bara häva medborgarskap för drägg man inte vill kännas vid. Gör dem papperslösa och låt dem bo i ingenmansland (Marianergraven eller dylik helt samhällsmässigt ointressant plats)...
Det har inte framkommit än
men det kommer väl, och även om inte så ska han inte vara där. Det är som en pedofil som gång på gång ertappas i buskagen vid ett daghem, ni jurister skulle väl försvara allas rätt att runka i buskarna? Pedofiler ska inte vara vid daghem och terrorister ska inte vara ute alls, och om de nu är det så ska de förföljas och övervakas.
Att han skulle vara misstänkt för snatteri, det är förstklassigt svammel.
Offren är de som faller och fallit offer för muslimernas framfart och krav på underkastelse, det är Mehdi och hans gelikars mål och det är godtrogna liberaler som förbättrar chanserna för att de kommer lyckas.
Nä, man kan inte ens häva medborgarskap för dem som fubbat till sig ett.
Tacka Birgitta Dahl och Carl Bildt för det, rikets kanske värsta fiender.
De borde skickas till Guantanamo de med.
Ps. Någon som sett till liberalerna? Fosterställningsgråt fortf?
Ah, färdigduschad at last.
Ps. Någon som sett till liberalerna? Fosterställningsgråt fortf?
Vad är förändrat menar du?
En av de gripna har samma namn som om muslim i Sverige. Det måste utgöra fullt bevis. Du är fanimig oförbätterlig.
Vad är förändrat menar du?
En av de gripna har samma namn som om muslim i Sverige. Det måste utgöra fullt bevis. Du är fanimig oförbätterlig.
Nu råkar det ju faktiskt vara säkerställt att det är hennes dotter, som tidigare var på "semester" i Somalia, som åkt dit i Pakistan.
Samma namn? Du läste inte artikeln så nog antar jag.
Det är Benoudas dotter så vida SvD inte ljuger, vilket vore senastionellt.
Benouda är företrädare för en stor del av sveriges enorma muslimska befolkning.
Det är anmärkningsvärt och det vore anmärkningsvärt om Caroline Krooks dotter greps för terrorbrott för andra gången på kort tid, dessutom tillsammaans med en för Sverige och USA bl.a. välkänd terrorsympatisör.
Jag tror faktiskt att du också tycker det hela är anmärkningsvärt, men din iver att hata USA blir för stark och då blir det lite fel bara.
Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen
Försäkringsbolaget Svedea f... |
|
2025 års Kawasaki Z900 uppdateras
Inför 2025 års säsong är Ka... |
|
Indian Springfield SE
Indian Springfield var en h... |
|
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|