"Lyckats få honom dömd" skrev jag. Inte samma sak som att jag tror att CIA eller någon annan myndighet inom säkerhets- eller underrättelseområdet har till uppgift att döma folk.
Läs om, läs rätt.
Det är väl knappast en säkerhetstjänsts uppgift? Åklagare rötar jag för.
Jag har utomordentligt svårt att se på vilket sätt svenska intressen värnades exempelvis av att svenska myndigheter frös somaliernas tillgångar.
Jag tycker det skadat förtroendet för smolaier snara, att de kommer hit och finansierar terrorätverk på andra sidan jorden.
Anser du att det är konspirationsteorier
Jepp, rena rama foliehattstramset av Michael Moore tittandes arkiv-x:are.
Den journalistiska vinkeln kommer säkert att belysas om, jag säger om, lilla damen blir fälld för något terroristbrott.
Det där tror du inte ett dyft på, och om du gör det kommer du bli förvånad. Ingen svensk journalist kommer våga ifrågasätta islams ohämmade utbredning i Sverige eller att dess ledare skickar sina döttrer på terrorläger i Paki.
De hade ju hatminuter i Moskén mot judar förr om åren, vad blev konsekvensen av det? Jo det kan jag säga, 678-vänsterfittan Lambertz lade ner hela skiten och skattepengarna fortysätter flöda in i hatets näste på Medborgarplatsen, fy fan för Södermalm fy fan för Södermalm fy fan för Södermalm.
Vad kännetecknade ett rättsamhälle värt namnet nu igen?
Att det skyddar sina medborgare före sina fiender, try to begrip det om du kan.
20% approval rating hade han när han skrev in sig i historieböckerna som den värdelösaste presidenten någonsin. Jag låter dig räkna ut hur många det är på egen hand, samtidigt som jag är (inte så värst) djupt imponerad av ditt tafatta försök att laborera med (påhittade) statistiksiffror.
Nej du, han hade 30-någonting och Jan Björklund har väl kanske 5-6% så gör matten själv. M.a.o. jag låter
dig räkna.
Förvisso tog jag bara röstberättigade i Sverige mot alla i US vilket så klart gav ett felaktigt resultat, men kör på du.
Oavsett vilket så är Obamas siffror de samam snart men kurvan är brantare så vi kommer få se demokraterna förpassas till historieboken snart och världsfreden is on it's way.