KetogaN skrev:Precis, vi rulade häckeberga med båten (vad var det för nått vi åkte på?).
Fotpinneskrap rockar..
en Honda shadow 750 med packväskor. 35 friska hästar e detända som behövs för att man ska komma först i snigel gruppen
KetogaN skrev:Precis, vi rulade häckeberga med båten (vad var det för nått vi åkte på?).
Fotpinneskrap rockar..
R1Ola skrev:en Honda shadow 750 med packväskor. 35 friska hästar e detända som behövs för att man ska komma först i snigel gruppen
Ducster900 skrev:Skitfina bilder...
Korkat att köra utan "keps" eller skinnbyxor... :kocko
Spektakulärt, sa Bill...spektakulärt, sa Bull...
Sen är det snarast en tidsfråga innan något allvarligt inträffar i Sjöbo, med stuntåkare kryssande mellan andra hojar, åskådare och
polska långtradare på väg till Ystad...
Sadam skrev:Riktigt skarpa bilder, du lär ha en grym kamera eller är de han bakom kameran som gör att de blir så?
Gmail? hehe...!Mr K skrev:Stooooor mailbox
KetogaN skrev:Läs hela tråden för en gångs skull!!
Speciellt ett litet inlägg om debatt.. för om du inte läser vad alla sagt innan du klickar på svara knappen för att kläcka ur dig lite visdom. Hur kan du ens tro att nån kommer bry sig om vad du tycker??
Ducster900 skrev:Skit ner dig, varför skulle inte jag få tycka till när andra gör det??
Om jag faktiskt läst allt som skrivits men ändå vill framföra vad jag tycker hur kan du såga mig då?
Eller du vill enbart ha hyllningar för bilderna men inte dissningen av felen?
Se igenom kritiken och ta åt dig av berömmet istället för att överreagera...
Ducster900 skrev:Eller du vill enbart ha hyllningar för bilderna men inte dissningen av felen?
Se igenom kritiken och ta åt dig av berömmet istället för att överreagera...
Ducster900 skrev:Skit ner dig, ...bla bla bla
KetogaN skrev:Ja! är det så svårt att förstå? jag skiter väl i om dom kör med gummiband runt kuken och en bh på huvet!
Tråden handlar om mina bilder och inte hur folk kör.. hade du gett kritik på fototekniska grunder hade jag gärna tagit åt mig, men när vi redan klarat av att det inte är en debatttråd där man tycker till om skyddutrustning (som det alltid blir när sporthojs moraltanter dyker upp) så fattar jag inte vad du vill komma med.. vi bryr oss helt enkelt inte..
Hade sen kritiken ens nuddat vid vad jag kan påverka när jag tar bilderna så hade den kanske varit relevant..
Starta en ny tråd om du vill diskutera skyddutrustning.
Jag kommer inte diskutera mer om detta med dig iaf!
/KetogaN
Ducster900 skrev:......Det är inte olagligt att köra på bak- eller fram-hjul,..
Ducster900 skrev:Nu har jag oxå sagt vad jag hade att säga....tills vidare...
R1Ola skrev:en Honda shadow 750 med packväskor. 35 friska hästar e detända som behövs för att man ska komma först i snigel gruppen
Nya Triumph Speed Twin
Mitt i Triumphs fauna av ho... |
|
MV Agusta firar med Ottantesimo Collection
Screenshot MV Agusta fir... |
|
Helt ny Scout Sixty tillbaka
Nya Scout Sixty importeras ... |
|
BMW visar upp Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|