Favoritbilder från Skånes stuntraka i Sjöbo 2005.08.03

PIX

Stolt Skåning
Gick med
3 Jul 2004
Hoj
R6 -03 BANHOJ
Grymma bilder, riktigt sköna faktisk!!!!!!! Hoppas man fastnar nån gång vid tillfälle!

Fan måste följa med på dom här rundorna!!!! Riktigt kul att se så fina bilder! :tummenupp

OT:Har ingen av moralisarna tänkt på att det finns dom som betalar rubbet själva?(undantaget sjukvården) Slut ot

Goffe

Psychosocial
Gick med
15 Mar 2003
Hoj
ZX10R -05 DBR Killer MiniGP-motard -13
Mera cred till mr keto.. för finfina bilder, o mera cred till stuntarna, läckert! mera sånt!!! :tummenupp

gamle svarten

Avliden medlem
Gick med
20 Apr 2003
Hoj
GIXXER 750 -00 såld och en risig sp1:A_00 STULEN
Sadam skrev:
Vilket dravel om att killen kör utan hjälm. Killen har ju 90% av utrustningen på sig och tungan rätt imunnen :D

underbart! en blivande organdonator! :Bugar

ketogan: tagga ner lite ..... lägger du upp bilder med förare utan skydd, då tycker moppefukkona o blivande stuntare att det är helt oki att köra så!!

kan dom "stora" grabbarna kan jag!

är det inte så att vi vill undvika det vi ser från alla "coola" stunt filmer från USA,där ingen har skydd typ?

annars är det FETT najs bilder du tagit! :Bugar

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
gamle svarten skrev:
ketogan: tagga ner lite ..... lägger du upp bilder med förare utan skydd, då tycker moppefukkona o blivande stuntare att det är helt oki att köra så!!

kan dom "stora" grabbarna kan jag!

Ärligt talat, tror dom det kan dom lika gärna ha det.. folk får fan lära sig tänka själv. Trött på sveriges "allt ska vara så moraliskt korrekt".
Jag bryr mig inte..

Vill du rädda världen så varsågod. Men gör det i nån annan tråd.

Tack för berömmet dock.. :)
/Karl

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Slappa skrev:
Klart du bryr dig annars hade du inte svarat på alla "moralinlägg" i tråden, eller hur :)

Underbart med folk som klipper ut en mening och svarar på den i helt fel kontext. Svaret handlade om att jag inte bryr mig om nått moppefucko kör utan hjälm eller skydd, trillar och slår sig illa/ihjäl sig. Det kan dom gott ha om dom är så korkade och gör ett sådant val.

Däremot bryr jag mig om att alla moralkärringar sabbar min bildtråd som jag har lagt upp för mina vänner.. fatta :fatta!

Inser ni inte hur jävla fjantiga ni är? Skriv lite till alla tv-kanaler och varför inte SF eller Sandrews. På tv och i filmer ser man ju människor som skjuter varandra, misshandlar, bombar och slår ned folk... VARJE DAG!!

Nu blir det fanemej inte fler inlägg.. och fortsätter ni så tar jag ner alla bilder och det blir inte fler..

*Suck* Fan va alla ska vara duktiga...
Skaffa er ett liv!

/KetogaN - Världen hade mått bra av lite färre moppefucko och moralkärringar!! -

Last edited:

Lam-Kaka

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2004
Hoj
Mille Delux
Snygga bilder :tummenupp

Föresten vet någon varför premierna blir högre om det blir person skador vid en mc olycka? och inte om det är bara hojen som tar skada?"Din egens premie". En sak att tänka på bara :rolleyes:(Det var vad LF sa till en kompis som la om kul sin hoj) .

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Fån Fettet behöver ingen hjälm, han har inget att skydda, i övrigt så är bilderna kanonfina.

:tungan

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
KetogaN skrev:
Svaret handlade om att jag inte bryr mig om nått moppefucko kör utan hjälm eller skydd, trillar och slår sig illa/ihjäl sig. Det kan dom gott ha om dom är så korkade och gör ett sådant val.

Då är vi två!!! :tummenupp

sandstream

Guest
Kanonfina bilder, Karl :tummenupp
Önskar att man kunde ta sånna, måste bero på att du har bättre kamera och objektiv :rolleyes:

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
sandstream skrev:
Kanonfina bilder, Karl :tummenupp
Önskar att man kunde ta sånna, måste bero på att du har bättre kamera och objektiv :rolleyes:

Tack!

Klart det beror på utrustningen och absolut inget annat alls ju.. :rolleyes: :hihi

/Karl

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...