Favoritbilder från Skånes stuntraka i Sjöbo 2005.08.03

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
njae du vet, den är på service eller nått..
kajlyl skrev:
Fan alltså, du är en duktig skit på att fota!!
Första bilden på millen är bland de bästa wheelie bilder jag sett :eek:
vad är hemligheten? ;)

Tack! Mille bilden är grym..
Ingen hemlighet direkt.. det är bara att testa och träna på att följa samt ha en gnutta tur.. :D

Nexor skrev:
Hahahahah! Jag såg er två i skinnställ på blysänket och hann tänka många tankar fram tills jag läste att ni kanske inte kör den seriöst tillsammans ;)

Hehehe.. vi rulade med klotade raceställ och slitna silvertejpade knäpuckar på customen.. kan tänka mig att det såg ganska kul ut!!

/KetogaN

Last edited:

DUKE II

Ny medlem
Gick med
25 Aug 2004
Hoj
KTM
Easy_Mike skrev:
Lugn o fin...

kalasbilder btw...
alla håller med om att hjälmfritt är dumt,men han är en vuxen (man :va :hihi )han gör hur han vill.
ang skydd så är även det upp till varje person..
har inget med premier att göra...

>> har inget med premier att göra!!??? vad fan tror du försäkringspremierna går till... pengar till nya eller reparerade hojar är bara en piss i havet mot vad sjukvårdeskostnadera för skadade hojåkare är.... visst, man skadar sig även med skydd men fan så mycket mer och onödigare uten skydd.. och det är vi som kör försäkrat som betalar skadorna...... själklart leker jag åxå men aldrig utan skydd och vid stora folkmassor....

SirBarret

Medlem
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
BMW R 1250R -21
DUKE II skrev:
>> har inget med premier att göra!!??? vad fan tror du försäkringspremierna går till... pengar till nya eller reparerade hojar är bara en piss i havet mot vad sjukvårdeskostnadera för skadade hojåkare är.... visst, man skadar sig även med skydd men fan så mycket mer och onödigare uten skydd.. och det är vi som kör försäkrat som betalar skadorna...... själklart leker jag åxå men aldrig utan skydd och vid stora folkmassor....
Nä dom lekte inte heller där som var mycket folk, dom körde längre ner på rakan där det inte fanns så mkt folk.

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Men va fan... håll käften nu om era jävla premier.. :mad: :mad: :fatta!

Ni är faktiskt i filmer och bilder delen av forumet, vill ni snacka försäkringar så bege er till den delen av forumet, ska jag behöva ge er en direktlänk dit för att ni ska förstå?? *suck* idiots.

Last edited:

oscar

lök
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Honda SFX
KetogaN skrev:
Men va fan... håll käften nu om era jävla premier.. :mad: :mad: :fatta!

Ni är faktiskt i filmer och bilder delen av forumet, vill ni snacka försäkringar så bege er till den delen av forumet, ska jag behöva ge er en direktlänk dit för att ni ska förstå?? *suck* idiots.

:hihi

Det är rätt! På dem bara!!!! :kulspruta

Easy_Mike

Återfallsknutte
Gick med
16 Apr 2005
Hoj
-00, Suzuki GSX750
DUKE II skrev:

e du dum? :va :kocko
vadå vi som kör försäkrat?? kör vi andra utan försäkring?
bara du som e duktig?
varför tröttar du ut oss med moralpredikan..
du har redan sagt din mening i detta..

o nä..jag anser inte premierna har ngt med denna tråden att göra...

helt offtopic jag vet.

ps..
när du blir gammal kommer du säkert va gubben som står o gnäller vid vägkanten :7peta :hihi

inget ont menat med det.

Last edited:

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
Easy_Mike skrev:
ps..
när du blir gammal kommer du säkert va gubben som står o gnäller vid vägkanten :7peta :hihi

inget ont menat med det.

Nää... "gubben vid vägkanten som står o viftar med sin räffsa o vevar med ena knytnäven i luften o fräser massa svordomar" :tungan

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Zxr_Green skrev:
Nää... "gubben vid vägkanten som står o viftar med sin räffsa o vevar med ena knytnäven i luften o fräser massa svordomar" :tungan

:hihi

Appropå räffsa, fan va där var hö på vägen en bit efter korset där man kan köra till Toppeladugård eller Sturup.. så lite väl placerat ut tyckte jag..

/KetogaN

Swish

Djävulens avkomma
Gick med
4 Apr 2005
Hoj
Lilla Grön -zx6r
Vem är han på den blå/vita gsxr:en? Såg honom ute vid Bosarpssjön igår.. Mitt ute i ingenstans kom där ett litet hojgäng! ;)

stiffmaster

roligast på ett hjul
Gick med
12 Jan 2004
Hoj
honda crf450 motard-04 och yama 426-02a
hej

tja vill bara tacka för att vi kom med på två foto på denna sida och att dom ser mycket fina ut,roligt att man kommer med så på första körningen med er jag hoppas kunna komma nästa onsd med :banana, tack än en gång för trevligt folk på detta ondags gazz och att ni fick in retard bilder :tummenupp

FearleZz

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2004
Hoj
Suzuki Gsxr 750 -96
Fotografen av dessa bilder ska ju verkligen ha credit :yoparty
Riktigt snygga bilder, säger till när jag får redig hojj o ska stunta o ha skoj :tummenupp

Håller med många i denna tråd att allt moralsnack börjar gå en på nerverna, är ju moralsnack i varenda tråd nuförtiden. Skärp er och ta hand om erat eget innan ni kladdar på andras.

/Mvh FearleZz

custe

#25 Nordic BoTT
Gick med
20 Sep 2003
Hoj
:)
Jäkligt grymma bilder!!! Är imponerad. Har sett flera bilder du tagit från bankörningar och sånt och det är ju genomgående mycket hög kvalitet. Jag har själv börjat fota lite mer allvarligt nu och köpt mig en Digital SLR (350D) och är mycket nöjd med den. Vad kör du för fokusmetod på bilderna, manuell, one shot, eller AI focus.

Custe

KetogaN

Don´t do drugs.. MMkay ?
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
custe skrev:
Jäkligt grymma bilder!!! Är imponerad. Har sett flera bilder du tagit från bankörningar och sånt och det är ju genomgående mycket hög kvalitet. Jag har själv börjat fota lite mer allvarligt nu och köpt mig en Digital SLR (350D) och är mycket nöjd med den. Vad kör du för fokusmetod på bilderna, manuell, one shot, eller AI focus.

Custe

Tack, jag gör mitt bästa..

Jag varierar lite, beroende på vilket objektiv jag har på och hur jag vill komponera min bild. med mitt 70-200 4L är autofokusen snuskigt snabb så den kan man lugnt köra ai servo på ...

Mvh Karl

Sadam

Kan du svänga kör du för sakta.
Gick med
18 Sep 2003
Hoj
4hjulig brio är de enda som är kvar =(
Vilket dravel om att killen kör utan hjälm. Killen har ju 90% av utrustningen på sig och tungan rätt imunnen :D

SirBarret

Medlem
Gick med
13 Aug 2004
Hoj
BMW R 1250R -21
Sadam skrev:
Vilket dravel om att killen kör utan hjälm. Killen har ju 90% av utrustningen på sig och tungan rätt imunnen :D

Instämmer till 100%

Men han sa ju att han var svettig ut av bara den så han skulle torka håret lite bara, men visst inte Ok att köra utan hjälm för det men han fick oxå höra det på plats så jag tror inte han behöver fler påhopp av massa här inte.

Riktigt fina bilder var det oxå.... Fler sånna :banana :banana

BadToy

www.assistancekaren.se
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSX-R K6. Rattar även Nikon D3
crazy martin skrev:
vad har mina skydd med dina premier att göra :kocko

Jo du skadar dig mera & det kostar försäkringsbolagen mera = att dom tar ut en högre premie :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko

Men du e så duktig som åker utan skydd :Bugar

Green

Dirty South
Gick med
16 Mar 2003
Hoj
SixDirtySix
BadToy skrev:
Jo du skadar dig mera & det kostar försäkringsbolagen mera = att dom tar ut en högre premie :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko :kocko

Men du e så duktig som åker utan skydd :Bugar
:FU

ps. e det svårt att förstå att denna tråden inte handlar om försäkringspremier?!

Nyheter
Nya Triumph Speed Twin 

Mitt i Triumphs fauna av ho...

MV Agusta firar med Ottantesimo Collection

Screenshot MV Agusta fir...

Helt ny Scout Sixty tillbaka

Nya Scout Sixty importeras ...

BMW visar upp Concept F 450 GS

BMW Motorrad har visat upp ...

Sena 60S intercom

Sena 60 S med förbättrad Me...

Triumph Speed Triple 30 år