Rasorblade
Ny medlem
Senaste Rambofilmen ser oxå äka ut.................................
Det är heltklart en fejkkrock, FÖRKLARING snuten som man ser på filmen har inte det minsta bråttom fram till "olyckan". Personen i den krockade bilen går ut och petar lite på "moppefuckot" men fortsätter prata i telefonen.
Saker kan flyga rätt så konstigt vid en olycka.
Var en startkrasch i 250 eller 125 i år där en förares sko flög ungefär som denna plastbit. Hittar tyvärr inget klipp från den kraschen.
1.samma klipp har diskuterats på ett annat forum.
2.Kolla uppe i vänstra hörnet åt vilken riktning ena biten flyger, om man jämför de olika rörelseenergina med varandra så är det fysikaliskt omöjligt att den biten flyger så högt och i den riktningen. Man ser rätt klart och tydligt att det är en trickfilm.
/ mvh linkan
Det var i starten av Superbike på Phillip Island i år. Iannuzzo blev svårast skadad, men det är Fabrizios stövel(?) som sticker som en missil.
http://www.youtube.com/watch?v=oKPBBN7lOXw&fmt=18
Jo det klart, men där kommer ju någonting bakom och drar iväg stöveln(?) framåt. I filmen med moppen så är det ju som att någonting studsar in i bilen och sedan iväg vilket gör det lite konstigt.
Du har rätt.
Kolla in bilderna från pentagon. Fundera på vart planet är och vilken skada som dess vingar har gett byggnaden. Funder även på varför som lägger grus och jord på den fina oskadda gräsmattan.
End of off topic. Sorry.
Uppenbarligen var det en missil med hologramvingar.Eller du menar att det inte var direktsänd tv när plan nummer 2 kraschade i tornet?
Nu tummar jag på gränserna igen, men jag kan inte låta bli... Det var de höga husen vi talade om antog jag, Pentagon har jag inte ens reflekterat över förrän nu. Dock ser jag inget direkt konstigt i det heller, vem säger att planet var i horisontellt läge när det kraschade?
Visst går det att fejka riktigt snyggt, jag säger ej emot dig där. Men man kan inte få ca 500 miljoner människor att gemensamt ljuga och säga att det var plan det handlade om. Eller du menar att det inte var direktsänd tv när plan nummer 2 kraschade i tornet?
Skitsamma, NU är det slut på offtopic som trots allt hör hit då vi snackar fejkad film
sauber, du kan inte bara kasta ur dig något sådant och sedan inte ange källa på hur du vet det. Hur vet du det? Berätta så vi kan få ett slut på det här nu
VA... menar du att den är fejk? Faaaaaan, jag som trodde att det var en dokumentär......Senaste Rambofilmen ser oxå äka ut.................................
Vet du hur en slangbella fungerar? Vad än som sitter på styret eller på framändan av mopeden som är löst, kommer slungas iväg likt en projektil när styret / hjulet viker sig.Jo det klart, men där kommer ju någonting bakom och drar iväg stöveln(?) framåt. I filmen med moppen så är det ju som att någonting studsar in i bilen och sedan iväg vilket gör det lite konstigt.
Glasögon? Se lite närmare så ser du att bilens högersida får en smäll. Men vi pratar om en kanske 50kgs moppe som slår emot sidan av bilen. Klart det inte får samma effekt som att köra in i en betonkloss.Jag tror det är fake. Om man pausar precis efter krocken kan jag inte se någon skada på bilen.
Du skulle likt en 100 m löpare springa fram o, göra vadå? Vore jag polis skulle jag troligen göra samma sak och ta tag i radion o rapportera in olyckan. Vad ska polisen göra, som gör att det hela vore mer äkta? Springa fram, operera ihop frakturer på huvet o leda iväg honom och klappa han på axeln o säga att han hade tur?Det är heltklart en fejkkrock, FÖRKLARING snuten som man ser på filmen har inte det minsta bråttom fram till "olyckan". Personen i den krockade bilen går ut och petar lite på "moppefuckot" men fortsätter prata i telefonen.
Vet du hur en slangbella fungerar? Vad än som sitter på styret eller på framändan av mopeden som är löst, kommer slungas iväg likt en projektil när styret / hjulet viker sig.
Du skulle likt en 100 m löpare springa fram o, göra vadå? Vore jag polis skulle jag troligen göra samma sak och ta tag i radion o rapportera in olyckan. Vad ska polisen göra, som gör att det hela vore mer äkta? Springa fram, operera ihop frakturer på huvet o leda iväg honom och klappa han på axeln o säga att han hade tur?
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|
Royal Enfield lanserar nytt varumärke för eldrivna motorcyklar
Royal Enfield har tagit ste... |
|