Mr o skrev:
Tänk om dom la energin på nått vettigt.
Visst är det lätt att ifrågasätta dem.. Sickna stollar, att de orkar bry sig.. Kan de inte engagera sig i att rädda snurrande hundar eller något vettigare..
Vad fan är det att engagera sig i .. kvinnor har ju redan ca 80% av männens löner.. De kan ju vara glada att det inte är som på 70:talet då de knappt hade 50%...
Och dessutom har ju vi män börjat vara hemma.. vi nyttjar ju trots allt 17% av föräldrapenningen så de kan väl sluta gnälla?!
...Vaddå, är det något att bli upprörd över att det slås ihjäl en sissådär 30-40 kvinnor varje år!? med tanke på hur många tiotusentals som vi trots allt ger en örfil eller pucklar på tycker jag svinnet är ganska litet!
...Explosionsartad trend bland unga flickor att försöka begå självmord eller skadar sig själva, får ätstörningar och depressioner..!?
Vaddå, sexualisering.. Bara för att jag gillar att se på snygga tjejer behöver ju inte de där fjortisarna skära sig själva för att de är små tjockisar... de är ju bara att sluta äta!
..eller vänta, oj.. ja, just ja.. Jag tillhör tydligen den halva av befolkningen som tydligen har det bättre förspänt av den enkla anledningen att jag är kille!?