Hooligan
All your base are belong to us
Kul å se bilder av sin gamla motorcykel..
hoppas den funkar bra...
(Marcus_136 hoj menar jag)
hoppas den funkar bra...
Med all respekt för olika personer åskter/smak på stunt-stil, men jag tycker vi kan lämna Matti utanför denna diskussion då han inte har blandat sig eller att det direkt handlar om honom. Det börjar ploppa upp onödiga komentarer som inte har med diskussionen att göra.
Han kör sitt rejs och andra stuntare sitt. Men nu var/är det ju pickadollen och en hjälmlös rackare det hela handlar om och inte hurvida Matti e "gangsta" eller inte jämfört med flera andra eller vem som e bättre än någon annan.
Kul å se bilder av sin gamla motorcykel..
hoppas den funkar bra...
Jag känner Matti såpass bra att jag vet att han inte tar illa upp av min kommentar om det va den du syftade på.
Jag riktar min kommentar till alla oavsett hur väl man känner en person eller inte. Någon känner kanske inte honom alls, vissa känner honom bra eller jättebra beroende på relation, men börjar en kläcka orelevanta kommentarer eller drar in honom på annat sätt och rätt som det är ploppar det lätt upp fler onödiga kommentarer. Mer så jag tänkte. Dock så är all publicitet gratis reklam ska man ha klart för sig...
Personligen skiter jag i lekstugan på bilderna då de inte skadar någon annan än sig själva om något skulle hända.
Det är få som är guds bästa barn så man ska inte slänga pekpinnar till höger och vänster, de kan studsa och träffa en själv i ögat. Ajabaja, inte köra på bakhjulet utan hjälm i 4km/h, men att cykla/vingla ner till lokala Icabutiken på en skranglig kärringcykel med lika säkra vägegenskaper som en nyhyvladostskiva på kant och det utan hjälm det går alldeles utmärkt.
Nej, det är aldrig bra att göra vissa saker utan skydd när man kan göra illa sig eller att leka "gangsta" och lägga upp bilder på det så att lättirriterade människor kan se dem. Klart man ska få säga vad man tycker, men det finns ju gränser för hur långdraget det får bli och vad man vräker ur sig
*shit vad jag vill gå hem för denna vecka märker jag nu...*
....Det börjar ploppa upp onödiga komentarer som inte har med diskussionen att göra.....
Trevliga bilder, ni är säkert riktigt duktiga...
Men alla dessa andra töntiga bilder, lägg ner. Är ni fjortisar så har hittat en leksakspistol och känner Er tuffa, jävla fjantar
Kul att punktera huvudet från två meter, om olyckan är framme! väx upp och använd skydd, eller det är ju bra att ni får använda huvudet till något
Jävla moralkärring!
Jävla Moralkärring!
///Sturigast
Kärring!
Kärring!
Tredje gången du kommenterar ett och samma inlägg?
Du kanske kunde vara snäll, söt, rar och uttrycka något kring bilderna som tråden trottsallt handlar om? Ge dig på personer med en åsikt när du själv inte uttryckt någon känns lite fånigt.
-@
Honda ICE Concept med eldriven kompressor
2025 Honda ICE Concept bike... |
|
BMW Concept F 450 GS
BMW Motorrad har visat upp ... |
|
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |