Jide
Svartvit
Spiken skrev:Tufft, jag såg nyss Suntrip... skitskön film, tåls att ses hur många gånger som helst jue!
"jag var nykter imorse, men nu börjar det ordna till sig..." HAhahaha![]()
- Korscheen!!
- HAHA! Var får du allt ifrån?
Spiken skrev:Tufft, jag såg nyss Suntrip... skitskön film, tåls att ses hur många gånger som helst jue!
Jidetoft skrev:Havstulpaner tänker du på... Och dom är inte snälla mot fossingarna!
Själv ser jag det som en utav mina uppgifter här i livet att utrota havstulpaner och maneter!
Nån som har några bra tips?![]()
Det är inget att vara glad för. (Se ovan)Asylum_Nakaza skrev:...
dagens händelse: blev slickad av en katt i anstiktet, igen!![]()
![]()
anja skrev:exoterm reaktion och tetracyklin.
Det bästa är att länsstyrelsen inte kan omhänderta barnet oavsett hur fort jag kör..Sergeant skrev:Det är värst vad du har medvind just nu. Både barn och kort på väg.
Det kanske du är värd![]()
![]()
Sergeant skrev:Epidermolysis Bullosa![]()
![]()
Ugluk skrev:Det bästa är att länsstyrelsen inte kan omhänderta barnet oavsett hur fort jag kör..![]()
Jo, lite vind i ryggen börjar jag känna. Om 2 veckor går dessutom jag på en 10 veckors semester..![]()
- Ska du ha en sup?Jidetoft skrev:- Korscheen!!
- HAHA! Var får du allt ifrån?
Ugluk skrev:Det bästa är att länsstyrelsen inte kan omhänderta barnet oavsett hur fort jag kör..![]()
Jo, lite vind i ryggen börjar jag känna. Om 2 veckor går dessutom jag på en 10 veckors semester..![]()
Sergeant skrev:Epidermolysis Bullosa![]()
![]()
Nä. Hastighetsföreträdelse är en förseelse och inte mer. Länsstyrelsen omhändertar inga barn i vilket fall.Hightuned skrev:Där har du fel om du kör för fort så är du ju krimminell och således olämplig som förälder!.![]()
Två gånger..oFFkeFF skrev:Jorå, när du sitter av din tre-månaders volta för grov vårdslöshet så kommer socialen och tar dina barn. Då ser de i ditt register att du redan vart av med körkortet en gång, och då jäklar![]()
![]() |
Fiffig räddaren i nöden från X-Grip!
Ett avbrutet broms- eller k... |
Snart dags för Adventure Motorcycle Expo
Den 8-9 mars arrangeras Adv... |
|
![]() |
MV Agusta firar 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
MV Agusta fyller 80 år
I år firar italienska motor... |
![]() |
Rekordmånga nya personliga regskyltar
Under fjolåret godkände Tra... |
![]() |
PIERER Mobility: Back on Track– KTM AG:s omstruktureringsplan godkänd av fordringsägarna
Pressrelease, Wels, 25 Febr... |
![]() |
Hojmässa i Halmstad den 2-3 mars
De två första dagarna i mar... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Det tyskbaserade företaget ... |
![]() |
Längre bakstänka för R 1300 GS
Svingarmslagringen, svingar... |
![]() |
Vi breddar tidningen ytterligare!