Jide
Svartvit
Spiken skrev:Tufft, jag såg nyss Suntrip... skitskön film, tåls att ses hur många gånger som helst jue!
"jag var nykter imorse, men nu börjar det ordna till sig..." HAhahaha
- Korscheen!!
- HAHA! Var får du allt ifrån?
Spiken skrev:Tufft, jag såg nyss Suntrip... skitskön film, tåls att ses hur många gånger som helst jue!
Jidetoft skrev:Havstulpaner tänker du på... Och dom är inte snälla mot fossingarna!
Själv ser jag det som en utav mina uppgifter här i livet att utrota havstulpaner och maneter!
Nån som har några bra tips?
Det är inget att vara glad för. (Se ovan)Asylum_Nakaza skrev:...
dagens händelse: blev slickad av en katt i anstiktet, igen!
anja skrev:exoterm reaktion och tetracyklin.
Det bästa är att länsstyrelsen inte kan omhänderta barnet oavsett hur fort jag kör..Sergeant skrev:Det är värst vad du har medvind just nu. Både barn och kort på väg .
Det kanske du är värd
Sergeant skrev:Epidermolysis Bullosa
Ugluk skrev:Det bästa är att länsstyrelsen inte kan omhänderta barnet oavsett hur fort jag kör..
Jo, lite vind i ryggen börjar jag känna. Om 2 veckor går dessutom jag på en 10 veckors semester..
- Ska du ha en sup?Jidetoft skrev:- Korscheen!!
- HAHA! Var får du allt ifrån?
Ugluk skrev:Det bästa är att länsstyrelsen inte kan omhänderta barnet oavsett hur fort jag kör..
Jo, lite vind i ryggen börjar jag känna. Om 2 veckor går dessutom jag på en 10 veckors semester..
Sergeant skrev:Epidermolysis Bullosa
Nä. Hastighetsföreträdelse är en förseelse och inte mer. Länsstyrelsen omhändertar inga barn i vilket fall.Hightuned skrev:Där har du fel om du kör för fort så är du ju krimminell och således olämplig som förälder!.
Två gånger..oFFkeFF skrev:Jorå, när du sitter av din tre-månaders volta för grov vårdslöshet så kommer socialen och tar dina barn. Då ser de i ditt register att du redan vart av med körkortet en gång, och då jäklar
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|