Fett trött på någon här

Status
Ej öppen för fler svar.

Jide

Svartvit
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
M1100S
Spiken skrev:
Tufft, jag såg nyss Suntrip... skitskön film, tåls att ses hur många gånger som helst jue! :D
"jag var nykter imorse, men nu börjar det ordna till sig..." HAhahaha :bow

- Korscheen!!
- HAHA! Var får du allt ifrån?

Jocke

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
BMW
Jidetoft skrev:
Havstulpaner tänker du på... Och dom är inte snälla mot fossingarna!
Själv ser jag det som en utav mina uppgifter här i livet att utrota havstulpaner och maneter! :)

Nån som har några bra tips? :whip

Jag har haft en del att göra med maneter och de är inte alltid lätta att handskas med. Jag tillverkar och säljer högkvalitativa manetstrumpor till humana priser och vid en affär med en av Sveriges mer kända maneter, jag nämner inga namn, blev det problem med betalningen. Då jag erfarit att maneter har tendenser att vara lögnaktiga och opålitliga (en kille simmar ALLTID utan bromsar) har jag tagit för vana att alltid kräva förskottsbetalning. Men den här killen skulle tydligen sälja vidare mina manetstrumpor för hutlösa priser på >10 meters djup där jag inte vill göra affärer av förklarliga skäl (skenförsäkrare m.m. för oinsatta).

Så nu behöver jag en eka för att slå ihjäl den jäveln. Den ska stå på mig.

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Spiken skrev:
Tufft, jag såg nyss Suntrip... skitskön film, tåls att ses hur många gånger som helst jue! :D
"jag var nykter imorse, men nu börjar det ordna till sig..." HAhahaha :bow

Jaa, jag känner några killar här nynäshamn som är så fixerade att dom kallar sig suntrip mc med tröjor och allt. Men det är ju inget snack om att dom rullarna är guld.

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Sergeant skrev:
Det är värst vad du har medvind just nu. Både barn och kort på väg :) .

Det kanske du är värd :hej

:hej
Det bästa är att länsstyrelsen inte kan omhänderta barnet oavsett hur fort jag kör.. :)
Jo, lite vind i ryggen börjar jag känna. Om 2 veckor går dessutom jag på en 10 veckors semester.. :D

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Ugluk skrev:
Det bästa är att länsstyrelsen inte kan omhänderta barnet oavsett hur fort jag kör.. :)
Jo, lite vind i ryggen börjar jag känna. Om 2 veckor går dessutom jag på en 10 veckors semester.. :D

Där har du fel om du kör för fort så är du ju krimminell och således olämplig som förälder!. :mad:

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Jidetoft skrev:
- Korscheen!!
- HAHA! Var får du allt ifrån?
- Ska du ha en sup?
- Näe, jag tål inte starksprit..
- Vem fan gör det?
:crash
(Ikväll får 107 svenskar gonorre)

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Ugluk skrev:

Jorå, när du sitter av din tre-månaders volta för grov vårdslöshet så kommer socialen och tar dina barn. Då ser de i ditt register att du redan vart av med körkortet en gång, och då jäklar :rolleyes:

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Hightuned skrev:
Där har du fel om du kör för fort så är du ju krimminell och således olämplig som förälder!. :mad:
Nä. Hastighetsföreträdelse är en förseelse och inte mer. Länsstyrelsen omhändertar inga barn i vilket fall. :p

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
oFFkeFF skrev:
Jorå, när du sitter av din tre-månaders volta för grov vårdslöshet så kommer socialen och tar dina barn. Då ser de i ditt register att du redan vart av med körkortet en gång, och då jäklar :rolleyes:
Två gånger.. :rodnar
Verkar som att jag är rökt.. Bäst jag börjar öva på att dra snuten på slangen då.. Jag menar, man vill ju inte vara en ansvarslös förälder och lämna sina barn i socialens klor? :confused: :crash

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende