Hightuned
Ny medlem
Blev du förbannad?, jag bara skojar med dig jag lovar dyrt och heligt att jag inte är någon grinkuk!.
Ugluk skrev:Segel eller åror? Med eller utan förstärkt akterspegel för snurra? Flatbottnad eller rundbottnad? Med köl eller utan? Tjärad, plastad eller bara målad med kopparfärg?
Hightuned skrev:Blev du förbannad?, jag bara skojar med dig jag lovar dyrt och heligt att jag inte är någon grinkuk!.
anja skrev:jag hörde att man brukar måla båtar med giftfärg för att det inte ska växa tulpaner på båten. dumt. tulpaner är fina. typiskt killar. jävla manschauvinister.
Tulpaner är helt okej om man ska ro till Holland. Förresten använder flottan fortfarande den giftiga bottenfärgen! Fast man kan fortfarande köpa denna förbjudna vara om man har träbåt och vet vart man ska fråga..anja skrev:jag hörde att man brukar måla båtar med giftfärg för att det inte ska växa tulpaner på båten. dumt. tulpaner är fina. typiskt killar. jävla manschauvinister.
Man ska inte gå på båtens undersida ändå. Då har någonting gått jättefel.Jidetoft skrev:Havstulpaner tänker du på... Och dom är inte snälla mot fossingarna!
Själv ser jag det som en utav mina uppgifter här i livet att utrota havstulpaner och maneter!
Nån som har några bra tips?
Jidetoft skrev:Havstulpaner tänker du på...
Skulle inte du sova?Chrille skrev:Jaha, och vad är det för fel på vanliga tulpaner då. är du florist din j-l?!?
Ugluk skrev:Man ska inte gå på båtens undersida ändå. Då har någonting gått jättefel.
Chrille skrev:Jaha, och vad är det för fel på vanliga tulpaner då. är du florist din j-l?!?
Chrille skrev:Jaha, och vad är det för fel på vanliga tulpaner då. är du florist din j-l?!?
Jidetoft skrev:Havstulpaner tänker du på... Och dom är inte snälla mot fossingarna!
Själv ser jag det som en utav mina uppgifter här i livet att utrota havstulpaner och maneter!
Nån som har några bra tips?
Ugluk skrev:Nä, gonatt på er nu. Nu får jag förresten snart köra motorcykel igen! (om 22 timmar)
Ugluk skrev:Nä, gonatt på er nu. Nu får jag förresten snart köra motorcykel igen! (om 22 timmar)
Spiken skrev:Appropå bläckmaneter, vad blir det om man korsar en åsna med en räv?
Tufft, jag såg nyss Suntrip... skitskön film, tåls att ses hur många gånger som helst jue!Hightuned skrev:-Haha Ugluk har inget körkort!. (citat ur repmånad)
Spiken skrev:Appropå bläckmaneter, vad blir det om man korsar en åsna med en räv?
anja skrev:du har ingen retta. du har en ninja. jag har också en ninja. jag kan köra egen ninja helt själv. hela mig ser man inte. har man tur ser man mina katter.
ååaaaaahhh, jagkanintesova.
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |