Fett trött på någon här

Status
Ej öppen för fler svar.

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
Chrille skrev:
Det säger bara människor utan husdjur. Att ersätta en katt/hund med en annan katt/hund är precis lika bra som att ersätta ett barn med ett annat barn.

Dock håller jag inte med anja. Jag tänker inte en sekund på husjdjuren när någon kör som en idiot i bebodda områden. Vi djurägare ansvarar för våra djur. Om en katt/hund blir påkörd så ligger ansvaret för detta på ägaren som låtit sina djur hamna i den situation. Om jag skulle köra på en hund så hade jag blivit vansinnigt förbannad på ägaren som utsätter mig för det. Inte för att bilen är viktig i sammanhanget utan för att jag hade mått dåligt som fan av en sån grej....

Jag håller också med Anja och dig litta...MEN det finns herrlösa
djur också som springer ute...framförallt katter.

För någon som inte har barn utan ett djur så är djuret som ett
barn för en. Jag har en hund och han é verkligen som ett barn...
bara det att djuret ALLTID förblir ett barn som man måste ta hand
om och sköta. Gå till veterinären, mata, ge kärlek osv...

Jag håller med dig om att för de djuren som har ägare så är det
ägarens ansvar att se efter sitt djur....men tyvärr i dagens samhälle
så kan vilken idiot som helst skaffa ett djur :mad:

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
För åttioelfte gången, kan inte personliga vendettor förbli personliga vendettor?
Nog för att vissa texter här på forumet passar bättre i "se och hör", men tala då om det för personen i ett PM, är texten jättehemsk och superjävlig, anmäl den till en moderator. Att "uppröra" hela communityn i detta är bara jobbigt och det blir bara mer bråk.
Nu ska folk delas upp i läger för eller mot mavve, eller för eller mot katter :rolleyes:

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Jag trodde dom här trådarna var till för allmänt skitsnack och inte nödvändigtvis behövde vara gravalvarliga?. :confused:

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Det mysigaste är väl ändå att dom envisas med att fånga feta spyflugor så här på våren och mumsa i sig dessa med ett mycket speciellt krasande ljud.. :zpy

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Ugluk skrev:
Det mysigaste är väl ändå att dom envisas med att fånga feta spyflugor så här på våren och mumsa i sig dessa med ett mycket speciellt krasande ljud.. :zpy

Eller en trollslända. Det låter vidrigt.....

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Jidetoft skrev:
Den här tråden har potential att bli låååååång..... :crash
Jo, här finns något för nästan alla att reta sig på. Nu ska vi pressa in något om skattetryck och skenförsäkringar bara.. ;)

Ninja_Alex

MOTOGP!!
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
ZX-9R E2P, Styrdämp, DB-glas, Kolfiber, miniblinkers, Akrapovic system, bänkad 142 SAE, sönderslitna RR-däck....
Re: Re: Måste veta

anja skrev:
vad gör du den 28:e?

jag behöver nån med retta som whaaaamwhhaaaaaammmmaaaaamwhaaaammmm:ar med mig när jag tar studenten. :D

synd att ja inte han skriva... jag kör gäääääääääääääärna me dig, fast ja inte har nån r1, men min hoj är snabb endå :D

fin bild föresten, när ska man få se resten av dig?? :rodnar :bow

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Ugluk skrev:
Jo, här finns något för nästan alla att reta sig på. Nu ska vi pressa in något om skattetryck och skenförsäkringar bara.. ;)

Äh det löser vi lätt eftersom de flesta moderater födda på sjuttiotiolet är vuxna människor med en förmåga att tänka på andra som ligger på samma nivå som en 3-åring som måste dela med sig av godispåsen.

Och var är skenförsäkrarna nu då....

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Chrille skrev:
Eller en trollslända. Det låter vidrigt.....
Aldrig sett mina ta trollsländor, men däremot lurpassade Kolbjörn gärna vid en caprifolbuske och överföll intet ont anande 5-centimeters ludna grå svärmare.. Han orkade äta förvånansvärt många.. Försäkra dig om att Snuskas "självstimulering" inte beror på besvär med urinvägarna, något som har kostat två av mina katter livet. :(

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
yamaha xt660r
Chrille skrev:
Äh det löser vi lätt eftersom de flesta moderater födda på sjuttiotiolet är vuxna människor med en förmåga att tänka på andra som ligger på samma nivå som en 3-åring som måste dela med sig av godispåsen.

Moderatorer?

Ingen skenförsäkrare tyvärr, men o andra sidan bör jag bli hängd på sviestad-sm eftersom vår buss är rejält obesiktad och har vart så sen jag köpte den för ett och halvt år sen :rolleyes:

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Chrille skrev:
...
Jag har en idé..
Alla som trimmat sin gammelgixxer utan att meddela sitt f-bolag är skenförsäkrare!
5..4..3..2..1..!..

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Ugluk skrev:
....Försäkra dig om att Snuskas "självstimulering" inte beror på besvär med urinvägarna, något som har kostat två av mina katter livet. :(

Kattfan har hållt på så i 12-13 år så det är en katt med ett uppdrag. Han bröt käken som unge och när den läkte besatt den viss oanade egenskaper. SuperJaws!!

Ugluk

Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
oFFkeFF skrev:
Jag röstar på sloty, för det får man betydligt fler pengar med :tummenupp
Jag tycker vi ska "befria" Norge i självförsvar och gå tillbaka till riksdalern.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende