kajlyl
Tillbaka!
Chrille skrev:Min senaste katt heter Snuskas för han tillbringar alltför mycket tid med intimhygien. .....
HAHAHAHA!!
Härligt
Chrille skrev:Min senaste katt heter Snuskas för han tillbringar alltför mycket tid med intimhygien. .....
Chrille skrev:Det säger bara människor utan husdjur. Att ersätta en katt/hund med en annan katt/hund är precis lika bra som att ersätta ett barn med ett annat barn.
Dock håller jag inte med anja. Jag tänker inte en sekund på husjdjuren när någon kör som en idiot i bebodda områden. Vi djurägare ansvarar för våra djur. Om en katt/hund blir påkörd så ligger ansvaret för detta på ägaren som låtit sina djur hamna i den situation. Om jag skulle köra på en hund så hade jag blivit vansinnigt förbannad på ägaren som utsätter mig för det. Inte för att bilen är viktig i sammanhanget utan för att jag hade mått dåligt som fan av en sån grej....
oFFkeFF skrev:....eller för eller mot katter
Chrille skrev:OCH VAD HAR DU EMOT KATTER DÅ DIN DJÄÄÄVEL?!?!?!
Ugluk skrev:Det mysigaste är väl ändå att dom envisas med att fånga feta spyflugor så här på våren och mumsa i sig dessa med ett mycket speciellt krasande ljud..
Jo, här finns något för nästan alla att reta sig på. Nu ska vi pressa in något om skattetryck och skenförsäkringar bara..Jidetoft skrev:Den här tråden har potential att bli låååååång.....
Jidetoft skrev:Apropå ingenting:
Hur ställer ni er till frågan om valuta? Kronor eller Euro?
anja skrev:vad gör du den 28:e?
jag behöver nån med retta som whaaaamwhhaaaaaammmmaaaaamwhaaaammmm:ar med mig när jag tar studenten.
Ugluk skrev:Jo, här finns något för nästan alla att reta sig på. Nu ska vi pressa in något om skattetryck och skenförsäkringar bara..
Aldrig sett mina ta trollsländor, men däremot lurpassade Kolbjörn gärna vid en caprifolbuske och överföll intet ont anande 5-centimeters ludna grå svärmare.. Han orkade äta förvånansvärt många.. Försäkra dig om att Snuskas "självstimulering" inte beror på besvär med urinvägarna, något som har kostat två av mina katter livet.Chrille skrev:Eller en trollslända. Det låter vidrigt.....
Chrille skrev:Äh det löser vi lätt eftersom de flesta moderater födda på sjuttiotiolet är vuxna människor med en förmåga att tänka på andra som ligger på samma nivå som en 3-åring som måste dela med sig av godispåsen.
Och var är skenförsäkrarna nu då....
Jag har en idé..Chrille skrev:...
Och var är skenförsäkrarna nu då....
Ugluk skrev:....Försäkra dig om att Snuskas "självstimulering" inte beror på besvär med urinvägarna, något som har kostat två av mina katter livet.
Jag tycker vi ska "befria" Norge i självförsvar och gå tillbaka till riksdalern.oFFkeFF skrev:Jag röstar på sloty, för det får man betydligt fler pengar med
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tankskydd till GSA
ULTIMATE tankskyddWunderlic... |
|