maverick_750rr skrev:Jag vet att inlägget var förbannat dumt.
Jag körde om så för att undvika en krock. Jag somnar inte vid ratten.
I samband med Sporthojsfesten i Göteborg så skrev du om din hemfärd. Om jag inte missminner mig innehöll den historien sömnsvårigheter vid bilkörning.
maverick_750rr skrev:Har inte tid för service nix. Ja, jag körde sönder min kompis 125, i pinsamhetstråden posta jag den för jag tyckte den historian hörde hemma där.
Det var olika exempel på saker som du skrivit om som tillsammans inte ger en helt enkel "bild" av dig att tyda.
maverick_750rr skrev:Snackar jag om licenser för att jag tagit en och är glad och du misstycker är det dig det är fel på.
Jag misstycker inte alls med att du är glad eller att du tagit licens. Det är skitkul, har precis tagit licens själv. Det var ju som du säkert kommer ihåg en hel del rabalder och snack från flera håll angående bankörningar och licenser. Jag har en massa fel.
maverick_750rr skrev:Höginkomsttagre sas i tråden där alla posta vad de tjäna. Vem har råd att lämna in bilen?
Jag har bara svårt att se hur en "höginkomsttagare" (din uppgift) inte skulle ha råd att lämna in sin bil för lagning om man inte har tid att göra det själv. Jag måste lämna in min bil för lagning ibland eftersom jag inte kan laga det själv. Du lämnar ju in en hel del jobb till din mc-mek. Jag trodde hela bromsar var värt de pengarna men det är ju din prioritering - tur att det gick att fixa med lite bromsvätska.
maverick_750rr skrev:Köpa alla kwakker? Du e ju full.
Jag skrev så eftersom jag sett dig skriva att du ska köpa en hel del hojar här. Alla var en överdrift men jag tror du förstår vad jag menar.
maverick_750rr skrev:Sen ropar jag inte varg genom att posta här. Tror du att du känner nån över ett forum så är det du som är helt fel ute. Vill du chatta med mig och lära känna mig bättre så är du välkommen, jag har msn. Men häv inte ur dig en massa skit här.
Jag har förstått ditt inlägg så du vet.
Det jag menade med vargsage-referensen var att folk kommer ihåg vd man skriver/säger och är man ute på ogjort vatten så kan man få det jobbigt när man väl talar sannaing. Om det gäller dig vet jag inte.
Jag har lärt känna en hel del folk genom det här forumet och de har alla varit väldigt snarlika i verkligheten som de framstår på forumet. Hur du är har jag ingen aning om mer än vad du själv skriver här.
Vad är det för skit jag har hävt ur mig?