Fett trött på någon här

Status
Ej öppen för fler svar.

GSXR1100R

The older i get the faster i was
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Gammelgixxer, Kawwaräcer 600, KTM Adventure, KTM Elduro
Att köra 145 på revingerakan (3 km raksträcka utan bebyggelse/trafik) är inte det samma som att köra i 90 på bebyggd 30 väg.
Du är bara korkad som käftar och bråkar, vad vinner du på detta, varför håller du på så här på forumet när du i verkligheten inte alls är så kaxig, du är ju from som ett lamm när man träffar dig irl?

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
maverick_750rr skrev:
...
Följ med på en tur i glassbilen så ser du att det inte är påhitt.... jag fattar inte ens varför jag försvarar mig??? :) Så lönt om en sån här sak.......
....

750RR

Bara för diskussionens skull då.
Du kör en bil som små barn springer TILL! Inte tittar på , inte undviker utan springer emot!

Den senaste tidens blaj från dig har gjort dig förtjänt av "Hall of fame" eller 'ignore user list' som vi också kallar den. This will be the last I see from you...

Personligen fattar jag inte att du aldrig lär dig?!? Du vet att nästan ingen uppfattar vad du tydligen anser vara humor. Du beter dig som en idiot och blir behandlad som en idiot - så klart. Vad förväntar du dig?

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Kommitén har bestämt sig för en liten "Mårten" eller en "Miranda".
:)

Ta det försiktigt i sommar allihop, och var nu snälla mot varandra både här och i den verkliga världen!
Mycket kärlek till er allihop.. :hej

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R, ZX-7R
GSXR1100R skrev:
Att köra 145 på revingerakan (3 km raksträcka utan bebyggelse/trafik) är inte det samma som att köra i 90 på bebyggd 30 väg.
Du är bara korkad som käftar och bråkar, vad vinner du på detta, varför håller du på så här på forumet när du i verkligheten inte alls är så kaxig, du är ju from som ett lamm när man träffar dig irl?

BRÅKAR? :confused:
Vad menar du? Verkligen... VAD menar du med att bråka på forumet? Rätta mig då så ber jag gärna om ursäkt.

Detta är en internetsida.

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
Chrille skrev:
Du kör en bil som små barn springer TILL! Inte tittar på , inte undviker utan springer emot!

Den senaste tidens blaj från dig har gjort dig förtjänt av "Hall of fame" eller 'ignore user list' som vi också kallar den. This will be the last I see from you...

Personligen fattar jag inte att du aldrig lär dig?!? Du vet att nästan ingen uppfattar vad du tydligen anser vara humor. Du beter dig som en idiot och blir behandlad som en idiot - så klart. Vad förväntar du dig?

Tack för den - nu slapp jag skriva själv.

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Chrille skrev:

Tack för dom orden, att det ska vara så svårt att skilja på fantasi och verklighet, det är roligt att skoja lite med glimten i ögat men det är tamefan inte kul att läsa om påhittade/sanna idiot eskapader med trafikfarliga fordon/förare, har man inte barn själv så kanske man har svårt att begripa.

Last edited:

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
maverick_750rr skrev:
Vad menar du? Verkligen... VAD menar du med att bråka på forumet? Rätta mig då så ber jag gärna om ursäkt.

Vilket innebär för dig att man kan skriva vad som helst utan att mena det? vakna upp ur dvalan och kom till sans, snart så har du vänt hela Skånes MC åkare emot dig, vad vinner du på det?

sgtpepper

Delivering excellence since 1974
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Triumph S3 -02, Honda XR650R -02
GSXR1100R skrev:
har man inte barn själv så kanske man har svårt att begripa.
Nej då, jag har inte en tillstymmelse till barn, men jag håller med dig till 100%.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Tack för dom orden, att det ska vara så svårt att sklija på fantasi coh verklighet, det är roligt att skoja lite med glimten i ögat men det är tamefan inte kul att läsa om påhittade/sanna idiot eskapader med trafikfarliga fordon/förare, har man inte barn själv så kanske man har svårt att begripa.

Jag krypkörde de dagarna bromsarna inte funka.... men visst, det var förbannat pantat att inte ha bromsar på bilen. Nu funkar dem någorlunda.

Du kan svara på deras inlägg men svara på mina istället.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Vilket innebär för dig att man kan skriva vad som helst utan att mena det? vakna upp ur dvalan och kom till sans, snart så har du vänt hela Skånes MC åkare emot dig, vad vinner du på det?

VARFÖR????
Berätta då.

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
haha... hittar den inte nu, men antar att alla har sätt den redan.. "Argumenting on the internet, is like runing fore the specials olympics! Even if you win, you'r still a retard" :p (inget ont om handikappade!)(ursäkta min engelska)

Måste faktiskt försvara mavve lite angående bromsarna!
Okey, under en kort period fanns det nästintill ingen bromskappasitet(dom e fixxade nu), men då körde han oxxå därefter sakta och med stort avstånd till allt och alla!

Sen har jag mött han ett par gånger i glassbilen i villa områden och har han iaf inte kört i över 20km/h.. :fakta

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
maverick_750rr skrev:

Du har aldrig funderat på varför dina inlägg och ditt agerande på forumet får sådan respons som den får? Är det alla andra som är puckon eller kan det vara så att du skriver en aningens aningens provocerande saker? Sanna eller osanna.

Sergeant

SNÄLL
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750
Ugluk skrev:
Kommitén har bestämt sig för en liten "Mårten" eller en "Miranda".
:)

Ta det försiktigt i sommar allihop, och var nu snälla mot varandra både här och i den verkliga världen!
Mycket kärlek till er allihop.. :hej

Kram då ;) .

Miranda är väldigt fint :tummenupp men Mårten :eek: är inte lika fint :) . Hoppas att det blir en flicka som du uppfostrar i MC:ns tecken :bow .

Kram till er alla :) :crash .

Avanti

slingshot.cc
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX-R750, Suzuki GSX-R1100, Honda Hornet 900, Honda Foresight, Puch M50 Cross, Honda CR250, Yamaha TW200
GSXR1100R skrev:
Nu håller han låda igen, ljuger & skrävlar om allt och inget, våran egen Baron Von Munchausen mytomaniserar sina fantasihistorier, i början var det kul att läsa men nu är det mest blaj, att framhäva sig som en trafikfarlig idiot i yrkestrafik impar kanske på 12 åringar.
Jag har 2 barn och skulle dom bli påkörda av en sådan idiot så slår jag ihjäl fanskapet :mad:
Det är inte roligt att läsa att någon skiter i att det saknas bromsar och att han kör i 90 på 30 sträckor, även om det bara är lögner så tröttar det ut mig och säkert andra åxå.

Lägg av med dessa fantasi berättelser innan en olycka händer :fakta

amen!

man blir jo bare oppgitt,

var det noen som nevnte patetisk wannabe?

Gustav O

T.R.Ö.T.T.
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Yamaha TZ-M250 96
kajlyl skrev:
--edit---

Måste faktiskt försvara mavve lite angående bromsarna!
Okey, under en kort period fanns det nästintill ingen bromskappasitet(dom e fixxade nu), men då körde han oxxå därefter sakta och med stort avstånd till allt och alla!
--edit---

Ska ett fordon med nästintill ingen bromskapacitet framföras på väg öht?

GSXR1100R

Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Snart åker denna tråden väck, passa på att tycka till innan det städas :rolleyes:
Tyvärr så åker inte svammelkungen väck, han kommer att fortsätta att göra obegripliga inlägg och det enda som återstår är att lägga honom på ignore list.

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Goodstuff skrev:
Ska ett fordon med nästintill ingen bromskapacitet framföras på väg öht?
Självklart inte!!
men... nu var det väldigt få lunga mil detta gällde och bromsa gick det, men inte särskilt bra! ..men han anpassade som sagt hastigheten efter det...

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Goodstuff skrev:
Du har aldrig funderat på varför dina inlägg och ditt agerande på forumet får sådan respons som den får? Är det alla andra som är puckon eller kan det vara så att du skriver en aningens aningens provocerande saker? Sanna eller osanna.

Förvridet personangrepp?

Säg det rakt ut istället, VAD är det som är så upphetsande?

Bilar utan bromsar är katastrof. Jag har dock inte samma förutsättningar som du har. Grattis till dig.

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
GSXR1100R skrev:
Snart åker denna tråden väck, passa på att tycka till innan det städas :rolleyes:
Tyvärr så åker inte svammelkungen väck, han kommer att fortsätta att göra obegripliga inlägg och det enda som återstår är att lägga honom på ignore list.

Beräta det då. jag är dum i huvet ju. Säg vad som är obegripligt och så ittiterande att så många personer "går mot en de inget vet nånting om"

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende