maverick_750rr skrev:
Förvridet personangrepp?
Säg det rakt ut istället, VAD är det som är så upphetsande?
Bilar utan bromsar är katastrof. Jag har dock inte samma förutsättningar som du har. Grattis till dig.
Inget personangrepp utan en fråga. Ska försöka förklara varför folk tycker du verkar vara en komplett idiot - med hänseende på dina inlägg. Läs tex ditt eget inlägg om din "M5" och försök förstå varför folk tycker ditt beteende är mindre lämpligt.
maverick_750rr skrev:
Är min M5 farlig?
NU börjar jag undra ifall min M5 är smått farlig.....
Den har inga bromsar alls fram så jag får motorbromsa och använda handbromsen för att kunna stanna. Har nu kört över så många rödljus som visar rött och sett många fronter tvärstanna en millimeter från min sida pga det.
En annan bil bytade fil på motorvägen utan att blinka så jag hann upp honom illa kvickt och kunde inte stanna så jag fick köra över till högerfilen och komma ikapp nästa bil som körde långsammast av alla så jag fick dra den på höger sida....... fint med en bred M5
Så nu undrar jag om min bil börjar bli smått farlig för mig och framför allt andra?
Jobbigast är ju rödljusen
Du skriver om en bil utan bromsar som du framfört ändå, omkörningar till höger och vänster. Krockar i stolpar och att du inte har tid att laga bilen men kör ändå. Glassbilar i duktig fart. Motorvägskörning med flera insomningar, krasher med lånade moppar, burnouter hitan och ditan, licenser, tävlingshojar, Om att du är höginkomsttagare och ogillar skattetrycket. Sedan har du inte råd att lämna bilen på verkstad och ha hyrbil. Du ska köpa varje Kawasaki som säljs på forumet. Etc etc.
Summan är att du är helt oförståelig, framstår som arrogant och farlig i trafiken, skrävlig, lögnaktig och barnslig eftersom de olika delarna i dina olika historier inte passar ihop.
När någon påpekar något av detta är ju allt bara skämt eller tillspetsat.
Nu ska tydligen sanningen vara att du kört vääääldigt långsamt och försiktigt när bromsarna inte funkade, åtminstone enligt Kajlyl. Vad är sanning och vad är på skoj? Jag fattar inte och kan inte särskilja det heller.
Har du hört om historien om pojken som ropade på vargen?