Fett trött på någon här

Status
Ej öppen för fler svar.

Ninja-Lisa

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Skeppshult trampcykel och v-twin.
Re: Måste veta

smilee skrev:
Hej Anja. Snälla, vad är HALLUX VALGUS. Måste få veta :confused: ;)

vad gör du den 28:e?

jag behöver nån med retta som whaaaamwhhaaaaaammmmaaaaamwhaaaammmm:ar med mig när jag tar studenten. :D

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
nej
Hightuned skrev:
Vad har katter med saken att göra?, en katt går ju att ersätta tillskillnad från ett barn?.
Det där tycker jag var ganska ogenomtänkt. Är man fäst vid sin katt (vilken man bör vara om man äger en katt) så inte fan går det bara att ersätta katten. Du ser ut att vara hundägare. Hur är din relation till din hund om du bara skulle kunna ersätta den?

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Out_Spinner skrev:
Det där tycker jag var ganska ogenomtänkt. Är man fäst vid sin katt (vilken man bör vara om man äger en katt) så inte fan går det bara att ersätta katten. Du ser ut att vara hundägare. Hur är din relation till din hund om du bara skulle kunna ersätta den?

Jag skylle rycka fram pumphaglet och blåsa skallen av förövaren, dennes släktingar och vänner!!! :mad: :mad: :mad:

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Hightuned skrev:
Jag skylle rycka fram pumphaglet och blåsa skallen av förövaren, dennes släktingar och vänner!!! :mad: :mad: :mad:

Men det är kul när dina polare frågar om de får dränka din vovve för en hundring? Uppenbarligen tycker du det eftersom det är kul att slänga i fejan på dina kattägande polare?

Nej, jag är inte katt- eller hund-människa utan snarare både och.

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Jidetoft skrev:
En kompis farsa heter Ambjörn i andranamn... tycker jag är rätt vackert faktiskt! :3freak
Min senaste katt hette Kolbjörn efter Kolbjörn den Innebrände i Egil Skallagrimssons saga

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Hoj
Gsx-R600
Om en katt/hund är oersättelig eller inte skilljer sig från individ till individ!
Jag har t.ex. en katt som jag inte är särskilt fest vid (dålig personkemi :rolleyes: ) men mina vovvar däremot skulle jag gå under om något hände dem! :fakta

Ugluk

Spritmoralens okrönte Pochahontas
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Kawa GPZ900T
Hightuned skrev:
Det känns bra att vi svenskar till skillnad från jänkarna kan sova tryggt om nätterna i visshet om att våra vapenägare är balanserade och pålitliga människor.. :rolleyes:

smilee

Tillbaka igen
Gick med
8 Mar 2003
Hoj
Suzuki GSX R 750 -87
Re: Re: Måste veta

anja skrev:
vad gör du den 28:e?

jag behöver nån med retta som whaaaamwhhaaaaaammmmaaaaamwhaaaammmm:ar med mig när jag tar studenten. :D

Jag ställer upp.

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Chrille skrev:
Men det är kul när dina polare frågar om de får dränka din vovve för en hundring? Uppenbarligen tycker du det eftersom det är kul att slänga i fejan på dina kattägande polare?

Nej, jag är inte katt- eller hund-människa utan snarare både och.

Jag hoppas du berep att jag inte menade allvar?, tycker bara om att stampa på ömma tår :D

MBGIRL

Hel och glad
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
fd. Hornet-S 600 -01
Hightuned skrev:
Vilket jävla tjafs, man kan inte trakasera någon till att ta det lugnare. Jag har själv kört som en kronidiot en gång i tiden så jag anser mig inte ha rätt att moralisera över andras betende i trafiken. Nästan alla kommer dock till den punkt i livet då man inser att man varken är Mick Doohan eller odödlig och man börjar tänka i banor som "tänk om jag skulle mejat ned ett barn hur hade jag mått då?". Man kan bara hoppas att sådan insikt inte blir för dyrköpt!. :fakta

Otroligt bra skrivet! :fakta :tummenupp

Pappa brukar alltid säga att jag ska köra lugnt med cabben men
vem lyssnar på sina föräldrar när man é ung?! Inte många sorgligt
nog kanske. Ibland är det inte lätt att lyssna på goda råd utan
själv göra sina tabbar i livet. Men man ska naturligtvis inte göra
nått som går ut över andra... utan vill man testa sina gränser så gör
man det på "säkra" ställen där andra inte kan skadas...bara en själv.

ALLA har vi en liten djävul som tittar fram då o då och som får en
att göra saker som man i efterhand tyckte var dumma.

Ni som är 30 eller över 30 år kan juh själv tänka tebax när ni var
i 20 års åldern....ni gjorde SÄKERT nått dumt då som ni nu aldrig
skulle ha gjort...och lyssnade ni verkligen då på era föräldrar?! :rolleyes:

Så har det väl alltid varit o kommer nog alltid vara....

Angående Mavve så tar jag inte så allvarligt på det han skriver här
på SH. Tror han menar väl men att det ibland kommer ut litta klumpigt..eller nått.

Har Mavve på MSN o där é han trevlig iaf. :)

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
Pippigul SV650
Ugluk skrev:
Min senaste katt hette Kolbjörn efter Kolbjörn den Innebrände i Egil Skallagrimssons saga

Min senaste katt heter Snuskas för han tillbringar alltför mycket tid med intimhygien. .....

Han började sitt liv som "Muffin" som lillsyrran valde men när han senare i livet började spendera all fritiden med att oralt stimuler k*ken så döpte vi snabbt om han....

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Dej ei goott mee meidholl fraun skaune!. Nä ursäkta skånskan, jag skojade bara jag är själ uppvuxen i Malmö. :tummenupp

Hightuned

Ny medlem
Gick med
16 Apr 2003
Hoj
Blandat japansk skrot
Chrille skrev:
Min senaste katt heter Snuskas för han tillbringar alltför mycket tid med intimhygien. .....

Han började sitt liv som "Muffin" som lillsyrran valde men när han senare i livet började spendera all fritiden med att oralt stimuler k*ken så döpte vi snabbt om han....

Vilken tur att mina föräldrar inte döpte mig till SNUSKRIK då?.

Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Tre timmar kvar!

Efter lämning till tryck kl...

Nya Ducati Multistrada V2

Ducati har lanserat nya Mul...

Desmo Center utsedd till årets MC-handlare – och verkstad

Svedea utnämner varje år de...

Tankskydd till GSA

ULTIMATE tankskyddWunderlic...

Körkortet får nytt utseende