Fick Fingret!

Herman

Plockar ut en ny CBR1000RA vecka 14
Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Tja,

Åkte till jobbet i morse.... Kommer och åker som vanligt. Så ser man att de kommer en glidar hoj åkade emot mig. Tänker ska jag heja eller inte....

Äsch, om han hejar så hejar jag... Men nej, han drar fingret åt mig och åker vidare..... Vafan, skulle de vara bra för.

Ska jag dra fingret åt alla som åker glidare nu? :FU

peteR1000

In Sorte Diaboli
Gick med
19 Sep 2003
Hoj
ninjan e såld...så ingen nu
Herman skrev:
2205570 Tja,

Åkte till jobbet i morse.... Kommer och åker som vanligt. Så ser man att de kommer en glidar hoj åkade emot mig. Tänker ska jag heja eller inte....

Äsch, om han hejar så hejar jag... Men nej, han drar fingret åt mig och åker vidare..... Vafan, skulle de vara bra för.

Ska jag dra fingret åt alla som åker glidare nu? :FU

:hihi man undrar ju vad som försegick i hans skalle...

va fan, ska du sälja hojen nu igen????

slippy

med lem
Gick med
2 Feb 2004
Hoj
såld
Hahaha

samma sak hände mig förra säsongen,
jag vinkade inte då jag såg det var en glidare och då drog han upp fingret.

Kom senare på att han förmodligen bara var avundsjuk på min rakethoj.
:3freak :rolleyes:

Tjoffe

Luspudlar
Gick med
6 Mar 2003
Hoj
..
Det var massa hårda fisketrålare ute i stockholmstrafiken imorse. Dom såg skitsura ut. Verkar vara nån träff eller liknande på g.

Herman

Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
peteR1000 skrev:
2205574 :hihi man undrar ju vad som försegick i hans skalle...

va fan, ska du sälja hojen nu igen????

Nej, tror jag ska ha kvar den.. Var bara en tanke jag hade förut, men jag har tänkt om lite.... :tummenupp

Dark_Messenger

Guest
Verkar jäkligt skumt att bara få fulfingret sådär. Lite barnsligt att oprovocerat ge någon fingret bara för man åker ett annat fabrikat :confused: :hihi

Eller så trodde killarna att de kände er på något sätt och hyste agg mot er för något annat. Verkar ju troligare än att man åker omkring och ger folk fingret till höger o vänster.. :rolleyes:

Lt Jake

Sassa Brassa.....
Gick med
16 Mar 2005
Hoj
XS500
Jag brukar då och då kasta iväg ett käckt finger på skämt.. kanske missuppfattas hmm..

Som problemet med att flörta med brudar från bågen, -det är svårt att göra sig förstådd med visiret nere..

/J.

Wip

Minst 2 mil.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC
Vet inte varför jag orkar bry mig nu, men man har väl inte riktigt vaknat än. :3freak Tror inte det är svårare än "Det vi gör mot andra gör andra mot oss". Jag brukar hälsa på alla, utan att tänka. Visst är det många "trålare" som inte hälsar, men då är det de som sitter och funderar på om de är fisförnäma efteråt. Föregå med gott exempel, kramas i trafiken, :pannkyss varför behöver det vara svårare än så? :va

// Wip

Herman

Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
Wip skrev:
2205642 Vet inte varför jag orkar bry mig nu, men man har väl inte riktigt vaknat än. :3freak Tror inte det är svårare än "Det vi gör mot andra gör andra mot oss". Jag brukar hälsa på alla, utan att tänka. Visst är det många "trålare" som inte hälsar, men då är det de som sitter och funderar på om de är fisförnäma efteråt. Föregå med gott exempel, kramas i trafiken, :pannkyss varför behöver det vara svårare än så? :va

// Wip

Men han/hon behöver väl inte dra finger :öga bara för att jag inte hälsade först!!?? De vara ganska omotiverat att ge mig fingret där... Hade inte gjort något fult alls.. :tungan

Wip

Minst 2 mil.
Gick med
11 Mar 2003
Hoj
KTM 690 SMC
Herman skrev:
2205648 Men han/hon behöver väl inte dra finger :öga bara för att jag inte hälsade först!!?? De vara ganska omotiverat att ge mig fingret där... Hade inte gjort något fult alls.. :tungan

Troligen hade personen i fråga fått fingret av någon annan vid ett tidigare skede, precis som det finns "risk" för att du kommer skicka upp det nästa gång du möter en glidare. Det var lite så jag menade. Fast det jag tycker är mest synd är att man sitter och funderar på att hälsa, det tycker jag alltid man ska göra. Men det är min uppfattning, andra är av annan.

// Wip

imaster

Bah
Gick med
20 May 2005
Hoj
Tillsvidare hojlös
Jag fick fingret i Hässleholmstrakten i lördags, jag hälsade först och snubben med grått skägg och fula solbrillor drog upp mittfingret från sitt aphäng. Det var rätt roligt ändå... :hihi

Herman

Gick med
16 Jul 2004
Hoj
Honda CBR 1000RA - 2010
imaster skrev:
2205700 Jag fick fingret i Hässleholmstrakten i lördags, jag hälsade först och snubben med grått skägg och fula solbrillor drog upp mittfingret från sitt aphäng. Det var rätt roligt ändå... :hihi

Hmm, känns som jag ska börja visa :finger åt alla glidare... :tungan

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Hoj
Triumph street triple RX
Nån som vet vart i Harley-davisdons verkstadshandbok som det står "Hälsa ej på motorcyklister med annat märke"?

WebGringo

Gudomlig sporthojare
Gick med
10 May 2006
Hoj
En skitig rackare och en motorcyklarnas version av volvo 740
jaha ja.

sedan jag börjat köra steroidmoppe tycks det inte vara någon alls som vill hälsa på mig.

men det här med sura fisketrålare , det är så sant så , klubben för inbördes beundran borde det heta

Flubber

Ny medlem
Gick med
8 Nov 2005
Hoj
Honda VFR750F -92, KTM 125 EXC Motard -04
Herman skrev:
2205797 Hmm, känns som jag ska börja visa :finger åt alla glidare... :tungan
Det var nog precis så han tänkte. Att nu ska jag börja visa fingret till alla sporthojåkare för "alla" gör det åt mig.

"FUBAR"

Måste lära mig bromsa på slangen..
Gick med
13 Jun 2004
Hoj
KTM 950 SM -06
morecore skrev:
2205814 Nån som vet vart i Harley-davisdons verkstadshandbok som det står "Hälsa ej på motorcyklister med annat märke"?
Jag mötte nått MC-gäng i GBG för ett par veckor sen, säkert 50-60 glidare, jag vinkade till alla, men inte en enda vinkade tillbaks :hihi

Demp@

Medlem
Gick med
8 Jul 2004
Hoj
Gsxr 750 srad 98.k7 1000 motor.Yamaha r1-04 track
FUBAR skrev:
2205848 Jag mötte nått MC-gäng i GBG för ett par veckor sen, säkert 50-60 glidare, jag vinkade till alla, men inte en enda vinkade tillbaks :hihi

måste sett galet dumt ut om du sitter och vinkar på 50glidare... dom skrattade nog gott åt dig sen när dom sa."så ni den killen som vinka som en galning"

näh pallar inte. blev inte riktigt bra detta inlägg känner jag nu. FAKK ITT!! :huvet

RiccyRockstar

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2005
Hoj
-09 ER6N
Vaaaaa, jag hejar då på allt som rör sej....kanske inte alla bilar dock :rolleyes: men dessa töffa glidare ska då alldrig bjuda till o heja tebax :fatta!

Solid snake

Guest
Trålarna hälsar inte för då måste de släppa styret och då skenar trålaren med all säkerhet rakt ner i ett dike, får man fladder på en sån så är det omöjligt att räta upp den.

Jag själv vinkar på alla.

Nyheter
Antalet omkomna i vägtrafiken minskar

Foto: Liza Simonsson Fra...

Var femte trafikant respekterar inte stopplikten

En ny undersökning där Riks...

Svedea vinner SKI:s utmärkelse ”Sveriges nöjdaste privatkunder” – igen

Försäkringsbolaget Svedea f...

2025 års Kawasaki Z900 uppdateras

Inför 2025 års säsong är Ka...

Indian Springfield SE

Indian Springfield var en h...