fighter gixxer

Pucken

Arbete ger frihet !
Gick med
7 Feb 2006
Hoj
Suzuki gsxr 750 -09 Honda Goldwing -77 , Ducati 999 Puccelione,Apillia Bastardo Tricolore,BMW s1000 rr -11, Sixten Cykel - 62
ja det blev rätt kraftig vinkel på det.. det var ite menigen men det blev så.. ja jag gillar tysk stuket mer än det här svenska stuket alla bygger nu...

tackar.. haha.. ja det ser väl ut som det.. men det kommer kapas mer på den så den inte ser så stor ut.. ja smaken är ju som baken som man säger... och det är väl tur det.. hur skulle världen se ut om alla hade gillat allt????

Ska du behålla lackdesignen du redan har.
Personligen gillar jag nog inte germanska rövar, men det kan bero på att det flesta byggen har så skrikiga lacker.
Kanske funkar bättre mer mer "orginal" sporthojslack.

Kul att se vad komma skall...

Ekerholm

Guest
Ska du behålla lackdesignen du redan har.
Personligen gillar jag nog inte germanska rövar, men det kan bero på att det flesta byggen har så skrikiga lacker.
Kanske funkar bättre mer mer "orginal" sporthojslack.

Kul att se vad komma skall...

ja nu i sommar kommer det bli denna lacken.. röven kommer lackas vit och svart.. men nästa vinter kommer hela hojen att plockas ner och lackas om.. då kommer det bli lite mer åt det råa stuket på lacken har jag tänkt mig...

Ekerholm

Guest
måste ju uppdatera lite nu med det som har som har hänt... inte myckat har hänt... jag har gjort mig ett par backspeglar.. får tacka wiseguy för tipset:tummenupp... men det känns som att konstruktionen känns lite klen men det är ju värt ett för sök iaf... bakdelen har jag lagt på is nu... det blev inte riktigt som jag hade tänkt mig med den... så jag ska försöka gjuta en sj men det får bli ett senare skede.. känns som att jag inte kan göra så mycket nu heller.. jag vill bygga om avgassystemet men jag har ingen svets hemma. så jag väntar på att börja på mitt nya jobb så jag kan dra ne hojen ditt och bygga om det där.. orkar inte dra med den till mitt nuvarande jobb pga att det ligger på annan ort.. kan även säga en rolig grej med.. jag lekte upp mitt bakdäck innan jag ställde in den i vintras... men nu har jag inte pengar till ett nytt nu... så jag gjorde nya spår i det med vinkelslipen funkar skit bra.. har ju en 1mm mönster nu iaf...:D

Bifogat

• SH!11.JPG
    SH!11.JPG
    201.7 KB · Visningar: 65
  • SH12.JPG
    SH12.JPG
    229.9 KB · Visningar: 75

luci-guard

ja varför inte?
Gick med
8 Apr 2005
Hoj
R1 -02 och -05
jag lekte upp mitt bakdäck innan jag ställde in den i vintras... men nu har jag inte pengar till ett nytt nu... så jag gjorde nya spår i det med vinkelslipen funkar skit bra.. har ju en 1mm mönster nu iaf...:D

Tjenare!

Det finns massa saker du kan göra på biken. tex ta bort alla fula klistermärken på ramen. He he Lacka skruvar i valfri färg mm. MEN att lägga ner tid på att göra nya mönster på ett slitet däck :skrämd

Lycka till med hojen. :tummenupp

Ekerholm

Guest
Tjenare!

Det finns massa saker du kan göra på biken. tex ta bort alla fula klistermärken på ramen. He he Lacka skruvar i valfri färg mm. MEN att lägga ner tid på att göra nya mönster på ett slitet däck :skrämd

Lycka till med hojen. :tummenupp

haha... ja jag kan ta det där klistermärket... jag vill inte lacka skuvarna jag tycker det bara blir fult när man är på och kladar så... men jag funderar på att gulkroma dom isf om det nu kommer bli något... ja det finns många grejer jag vill göra på den... men det finns ingen ork till att börja riva i det nu allt blir ju bara halv färdigt då hela tiden... jo jag ska köpa nytt däck till den... men jag lämnade in den på svindyr service som jag måste betala av med innan...

Nyheter
Fiffiga touringprylar

Det tyska företaget Wunderl...

MV Agusta kör vidare på egen hand

MV Agusta har bekräftat att...

MV Agusta återtar full kontroll

MV Agusta har bekräftat att...

2025 års Ducati Riding Academy

Registreringen för 2025 års...

Uppdaterad KTM 790 Duke

KTM 790 DUKE, även kallad ”...

Vinn vårt testvinnande mc-lås!