Green
Dirty South
jag tycker du ska köra med tank o röv VIT.. tycker det ser kaxigt ut
MikkE skrev:2118194Har nu läst och tittat på bilderna i tråden.
Verkligen kul att se sådant engagemang med bygget. Gillar verkligen det jag ser!
Roligt också att du delar med dig så mkt till oss andra
Lycka till i fortsättningen!!
madmagnus skrev:2122062naturligtvis spillde jag på tanken å blev av med lite grundfärg. så mitt råd till andra blir att alltid använda en trasa som skydd när man ska hälla frätande vätskor i små hål
madmagnus skrev:2122062Kreem behandlade tanken i dag för att vara helt säker på att den är helt tät efter svetsningen... innan tätningsmedlet hälls i används 2 olika sorters rengöringsmedel, det ena av dom tillhör den lite mer frätande sorten naturligtvis spillde jag på tanken å blev av med lite grundfärg. så mitt råd till andra blir att alltid använda en trasa som skydd när man ska hälla frätande vätskor i små hål
har iaf skaffat en wave bromskiva å det tröstar ju lite....
gixxer_1255 skrev:2131593Måste nog oxåhälla i en sån där häxbryggd i min kolfibertank.
Till hur stor tank räcker en Kreemflaska? tycker det står olika på beroende på var man läser, räcker en flaska eller skall man ta 2?
RND skrev:2131499Whouupss !!
Ser coolt ut med den grå färgen tycker jag, lite farlig sådär. Gamla svingen åkte på igen eller ?
Inga nya bilder än, vi gillar bilder här ....
/RND
madmagnus skrev:2134500lovade bilder, här kommer 2 st....
som ni ser blev det möööööörk grå inte riktigt som det var tänkt men det får duga.
andra bilden är ett exempel på hur det kan gå om man inte hittar aluminium böjar i rätt dimention... hahahhaha! jaja... det är hardcore med svetsar
madmagnus skrev:2134500lovade bilder, här kommer 2 st....
som ni ser blev det möööööörk grå inte riktigt som det var tänkt men det får duga.
andra bilden är ett exempel på hur det kan gå om man inte hittar aluminium böjar i rätt dimention... hahahhaha! jaja... det är hardcore med svetsar
matte_mannen skrev:2134723mera mera!
cbjorkman skrev:2137589Den blir så rätt, så jäkla rätt
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2