matte_mannen skrev:2072630sjukt nice! visste inte att man kunde göra sånt själv
Jabben skrev:2072675Fan Mange, det ser sjukt bra ut juh!
Tror nästan vi måste ta ett kort när du börnar på apberget i sommar!
madmagnus skrev:Tror nästan vi måste ta ett kort när du börnar på apberget i sommar!
DR-Zätare skrev:2075010Alla fighters kan väl stämma träff där någon sommarkväll och lägga en rejäl rökridå över Rådhustorget, det borde bli en snygg bild!
madmagnus skrev:hahahaha.... kanske det! hur går det för dig då? vill se lite resultat nu!!!!
madmagnus skrev:2082170fick en uppsättning nya fotpinnar i dag. valtermoto-kit som var lagom "bling" gick inte att montera för annat än omvända växelägen med det staget som följde med. vet inte om dom kommer sitta likadant sen, får prova mig fram till rätt läge snyggare än orginal var dom iaf! nu saknas bara resten....
matte_mannen skrev:2085258Ser nice ut!
Omvända växellägen är dock lite jobbigt, tycker jag i alla fall...
Badbowtie skrev:2085293tycker att det skulle passa med en lagom stor lustgas flaska i din special tank.
lätt den coolaste fightern nånsin
madmagnus skrev:2085360kommer nog bygga ett nytt stag så jag får vanliga växellägen! kanske blir lite drygt annars?
DR-Zätare skrev:2086113Det är ju oooootroligt snyggt att köra med omvända växellägen, rejsigt värre!!
Är det besvärligt/dyrt att byta ut oljeslangarna (eller är det vattenslangarna du bytt ut?) mot sådana där stålomspunna? Grymt snyggt är det i alla fall!
//Eric
madmagnus skrev:2086260det är oljeslangar till min filter/oljekyl flyttare! pressade dom på hydroscand (på öst-teg) tror dom kostade 500 st med kopplingar, det var med rabatt. slangen i sig är rätt billig å säljs i önskad längd. det fanns en del olika storlekar att välja mellan
Ugglan skrev:2087223Kanske en dum fråga, men....
Nör turbon blir varm, så blir ju turbon mera känslig mot stötar o slag. Måste man inte skydda den mot eventuella stenskott m.m.
Annars så ger du verkligen insperation till oss andra!
Snyggt jobbat!
madmagnus skrev:2092512har byggt mig en aningen längre avgastrumpet i dag! bara 5cm längre än den förra men det blev bättre så här!
den nya kylaren har kommit på plats, ska bara snyggas till lite så är den klar
har även handlat en sving från en 929:a, får den i veckan å det blir intressant att se om det går att få den att passa!
framlampan är bara ett tillfälligt montage, vet inte vad jag ska välja för året men det lär visa sig!
(en ny kamera som går att ta bra bilder med står även högt på listan )
RND skrev:2095652Så där ja !!
Tratten är klar, då är jag nöjd. Den där är skitfrän, hela hojen alltså. Är den färdiglackad eller får man fråga vad slutresultatet kommer bli ? Nyfis Klart att du får dig 929 svingen, vad kommer du vinna på det, jag som inte har koll på hondas prylar ?
madmagnus skrev:2095704man får tacka! den är endast grundmålad, osäker på vilken färg det blir i slutändan. planerna varierar mellan mattsvart och stridsflygplans-grå.... hmmm. klart är iaf att det blir en enkel lack. 929 svingen ska jag mest ha för syns skull, den är rätt mycket fetare å säkert rätt så mycket vridstyvare. jag bygger ju en maskin som ska köras å då är det inte dumt om shassiet är updaterat! har jag kvar cykeln nästa vinter blir det USD gaffel oxå.
madmagnus skrev:2095704man får tacka! den är endast grundmålad, osäker på vilken färg det blir i slutändan. planerna varierar mellan mattsvart och stridsflygplans-grå.... hmmm. klart är iaf att det blir en enkel lack. 929 svingen ska jag mest ha för syns skull, den är rätt mycket fetare å säkert rätt så mycket vridstyvare. jag bygger ju en maskin som ska köras å då är det inte dumt om shassiet är updaterat! har jag kvar cykeln nästa vinter blir det USD gaffel oxå.
Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|
Desmo Center årets MC-handlare och MC-verkstad
Svedea utnämner varje år de... |
|
Tre timmar kvar!
Efter lämning till tryck kl... |
|
Nya Ducati Multistrada V2
Ducati har lanserat nya Mul... |
|