1660 kr för lykta och fästen!
får man fråga vart du köpte dom? nån hemsida eller tel.nr?
grymt snygg hoj för övrigt. jag skulle hemskt gärna höra hur den låter då du drar på rejält, kan du inte spela in å lägga in en video eller ljudfil
1660 kr för lykta och fästen!
får man fråga vart du köpte dom? nån hemsida eller tel.nr?
grymt snygg hoj för övrigt. jag skulle hemskt gärna höra hur den låter då du drar på rejält, kan du inte spela in å lägga in en video eller ljudfil
som ni ser saknar jag fortfarande bromsok både fram och bak..... flera olika modeller har testats men antingen går det inte att montera eller så ser det förjävligt ut.
nu lutar det mest åt att Acke på ISR kommer få ett telefonsamtal, suck!!!
Roger i Boden har ett par Tokico radialok till salu...
Hade varit grymmt om du svetast till/om ett par radialfästen och kört med dem!
Nu är det sisådär 139 årsedan jag senast uppdaterade min byggtråd så jag tänkte att det var dags nu. trots det halvrisiga vädret i umeå fick gammelhondan vistas en stund utomhus och ställde utan protest upp på lite fotografering.
ganska bra ibland att få betrakta arbetet på lite avstånd för att känna efter lite om man gillar stuket innan allt är klart.
som ni ser har även jag handlat mig ett mt03 framlyse som så många andra gjort.... dålig fantasi kanske men jävligt snyggt och passar bladen som en handske.
håller just nu på med att bygga sadelfästen och diverse annat småfix till bakramen innan den ska pulverlackas.
som ni ser saknar jag fortfarande bromsok både fram och bak..... flera olika modeller har testats men antingen går det inte att montera eller så ser det förjävligt ut.
nu lutar det mest åt att Acke på ISR kommer få ett telefonsamtal, suck!!!
Blev ju riktigt bra det där
Har du lyckats gömma batteri, cdi-box och annat bjäfs? För det verkar inte vara mycket plats över.
håller på med dom bitarna nu! tyvärr kommer batteriet bli en mardröm att försöka dölja.... någon som vet om det går att montera lutande? eller det kanske är korkat!
jaja.. hursomhelst blir det en slags kombinerad undertray/batterihållare i aluminium som senare förhoppningsvis gjuts av i kolfiber tillsammans med lite andra delar.
Inga probs. Ligger original på min R1:a, men som sagt det gäller ju gel-batteri.
någon som vet hur mycket ett sånt gel-batteri kostar ca?
sök på biltema art 80-820
tex..
men billigast för din hoj kanske 400 o sen uppåt beroende på vad man ska ha för märke
alla egen gjorda prydlar... dom ä mycket bra gjorda! gillar sånt, mycket skarpt! tyvär så tycker jag att du har lite lång bakända.. borde kortas på nåt smidigt sätt, sen ä det ju framlampan då..
Jag måste erkänna att jag är böjd att hålla med ang. bakdelen. Den sticker ut för långt/högt jämfört med framänden vilket ger ett något obalanserat intryck. Jag gillar skarpt framdelen, även om den är vanlig, men jag tror hojen hade blivit tokfet med 999-baken som du filade på tidigare!
SuperDuke R-baken finns att köpa lös annars, den kanske hade varit något för dig?
men nu är det precis det stuket jag vill ha, lägst fram och högst bak.
det var anledningen till att crosstyret skrotades... erkänn att den ser elakare ut nu. 300 blås stillastående... hahaha!
Jag måste erkänna att jag är böjd att hålla med ang. bakdelen. Den sticker ut för långt/högt jämfört med framänden vilket ger ett något obalanserat intryck. Jag gillar skarpt framdelen, även om den är vanlig, men jag tror hojen hade blivit tokfet med 999-baken som du filade på tidigare!
Jag gillar den i framdelen koncentrerade massan. Dvs. den lutar framåt, den ser hungrig ut.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|