gixxermixxer
tvåbarnspappa numera, e ja tuff eller??
haha, nej ingen tyskröv please, kommer du ändra fronten nåt? Som det ser ut så har du lagt mycket arbete på bakdelen/stötdämparlänkaget. Hur som den blir grym
haha, nej ingen tyskröv please, kommer du ändra fronten nåt? Som det ser ut så har du lagt mycket arbete på bakdelen/stötdämparlänkaget. Hur som den blir grym
tyskröv????
nej, nej, nej och åter nej!
mmmm.....
lägger in några fler bilder på eländet
fan vad trött jag blir på att det inte går att ta vettiga foton i mitt garage, ljuset blir helskumt och får allt att se gammalt och skitigt ut
men bara lite menar jag ungefär som du hade med förra bakdelen, fast några centimeter högre bara
men den var ju lägre med gamla bakdelen
nya bakdelen är inte längre än gamla. det är bara sadeln som växt!
rätt bra faktiskt då det kändes lite trångt tidigare.
hehe det blir till o slava extra på firman så kulorna rullar åt rätt håll, bebis är väl prio nr 1 (pampers kostar) men sen måste ju bågen komma, bostaden möbleras på hösten när mörkret o kylan kommer: )tack och japp, det blir nog lite ändringar framtill oxå. vill helst byta till en fin usd gaffel men jag har fan inte råd just nu, bebis och ny bostad dränerar kassan
blir väl bättre snart men jag får snåla en stund verkar det som.
Börjar ju se bra ut detta
själv har man hunnit med en sväng idag, bifogar en bild om tillåtet
förstår att du har fullt upp, men måste fråga om de bleve nån framgång med bakramen? inte för att de är nån brådis men
men ditt as!!!!
tyvärr har jag stött på problem.
din bakram passade inte på min cykel, efter lite forskande visar det sig att Fireblade fick ny ram typ 95 så det övre fästet sitter ca 5 cm längre fram, det ska nog lösa sig iaf men jag tröttnade lite lätt och fortsatte med andra jobb. ska greja en liten jigg så går det fixa ändå.
dessutom har svetsjävulen inte varit riktigt i form så den har tagit lite tid, felsökning och pyssel.
i förrgår började jag flytta så har jag det tight nån vecka framöver, men efter det så ska det nog ordna sig
Nu är det sisådär 139 årsedan jag senast uppdaterade min byggtråd så jag tänkte att det var dags nu. trots det halvrisiga vädret i umeå fick gammelhondan vistas en stund utomhus och ställde utan protest upp på lite fotografering.
ganska bra ibland att få betrakta arbetet på lite avstånd för att känna efter lite om man gillar stuket innan allt är klart.
som ni ser har även jag handlat mig ett mt03 framlyse som så många andra gjort.... dålig fantasi kanske men jävligt snyggt och passar bladen som en handske.
håller just nu på med att bygga sadelfästen och diverse annat småfix till bakramen innan den ska pulverlackas.
som ni ser saknar jag fortfarande bromsok både fram och bak..... flera olika modeller har testats men antingen går det inte att montera eller så ser det förjävligt ut.
nu lutar det mest åt att Acke på ISR kommer få ett telefonsamtal, suck!!!
Får man fråga vad du pröjsade för lyset?
Snygg hoj förresten!
Jodå fin är den fortfarande!
Har du inte kört någonting i år? Eller har sesongen kanske inte har börjat än i norrland
Är din plan att svetsa fästen för nya bromsok? Själv tycker jag att orginalen är tillräckligt vassa. Har du testat orginalen med wawe skivorna?
Edit: Körde min fighter blade ett lite tag med clip-ons, men efter byte till fatbar så är det mkt roligare att åka hoj! Bladen är ju underbar med cross styre.
Den där cykeln är bara kärlek rätt igenom.3040488Mmmmmmm..... Den där baken är snygg.
EICMA 2024: Yamaha
Yamaha gasar på friskt infö... |
|
Honda NT1100 med semi-aktiv fjädring
Honda har uppdaterat NT1100... |
|
Yamaha Tracer 9 uppdateras
Sporttouring-modellerna TRA... |
|
EICMA 2024: Ducati
Som väntat släppte de itali... |
|