Långa farbron skrev:Jag låser in mig på toa med hjälmen på mig.
det är onormalt betende
Långa farbron skrev:Jag låser in mig på toa med hjälmen på mig.
Långa farbron skrev:Sen såg jag en lastbil som körde 7 varv i en rondell i dag
bagerah skrev:det är onormalt betende
It wasn't me!!!Långa farbron skrev:Sen såg jag en lastbil som körde 7 varv i en rondell i dag
Hultan skrev:Kör vi i morgon eller?
Nån mer som kan tänka sig en svindyr kopp latte på Fröken fisförnämbohem ohlsson ?
Eller nåt nytt kanske? Bowling?
Coola Ola skrev:Alltså, Fröken Olsson är ändå ett ställe med hyfsat normala besökare. Extrempunkterna åt vardera hållet är väl Java på Vasa Place (inrökt, sunkigt vänsterställe) eller det superstajlade i NK-husets entréplan (drygt, snobbigt och dyrt bratshak). OM alternativ behövs så kan jag rekommendera Vanilj på Kyrkogatan, bara "vanliga" människor som dig o mig där, Kim.
Har för mig att vanilj är ett bra fik... Vallgatan finns ju annars eller ett annat fik lite längre bort från vallgatan på en tvärgata(kommer inte ihåg namnet, 2 våningar hade det iaf med massa soffor på andra våningen).Coola Ola skrev:Alltså, Fröken Olsson är ändå ett ställe med hyfsat normala besökare. Extrempunkterna åt vardera hållet är väl Java på Vasa Place (inrökt, sunkigt vänsterställe) eller det superstajlade i NK-husets entréplan (drygt, snobbigt och dyrt bratshak). OM alternativ behövs så kan jag rekommendera Vanilj på Kyrkogatan, bara "vanliga" människor som dig o mig där, Kim.
Det är ett mysigt cafe, men tror du att de ryms säg 12 pers en bra dag där? jag har för mig att de är ett ganska litet, därmed mysigt cafe?Coola Ola skrev:Alltså, Fröken Olsson är ändå ett ställe med hyfsat normala besökare. Extrempunkterna åt vardera hållet är väl Java på Vasa Place (inrökt, sunkigt vänsterställe) eller det superstajlade i NK-husets entréplan (drygt, snobbigt och dyrt bratshak). OM alternativ behövs så kan jag rekommendera Vanilj på Kyrkogatan, bara "vanliga" människor som dig o mig där, Kim.
sharpedge skrev:Har för mig att vanilj är ett bra fik... Vallgatan finns ju annars eller ett annat fik lite längre bort från vallgatan på en tvärgata(kommer inte ihåg namnet, 2 våningar hade det iaf med massa soffor på andra våningen).
Kan det säkert mkt väl varaMark skrev:Petersons (stavning?)
sharpedge skrev:Fröken Olsson
Nedanför Tintin finns ett café med massa platser der det ut som iaf
QUOTE]
Cafe Engelen, på just Engelbrektsgatan
Öppet dygnet runt och hade förr ritkigt bra priser för yrkeschaufförer
Kungligt ola!Coola Ola skrev:Alltså, Fröken Olsson är ändå ett ställe med hyfsat normala besökare. Extrempunkterna åt vardera hållet är väl Java på Vasa Place (inrökt, sunkigt vänsterställe) eller det superstajlade i NK-husets entréplan (drygt, snobbigt och dyrt bratshak). OM alternativ behövs så kan jag rekommendera Vanilj på Kyrkogatan, bara "vanliga" människor som dig o mig där, Kim.
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|