tycker Olssons är ganska dyrt, men det är ett trevligt fik och har väl redan blivit lite av en tradiotion på onsdagarna... iallafall för vissa av oss tycker vi fortsätter där eftersom alla vet att vi är där och då slipper man kolla runt i tråden innan varje gång! skönt när man vet att alla är där så dte bara är att droppa in om man skulle vilja!sharpedge skrev:Fröken Olsson 18.00
1. Hultan
2. sharpedge
3. kravallblomman (skulle jag kunna gissa på)
din gammla glidare......hållundan skrev:Förfest på Åttingsstigen / Gladan. Fest på kåren. Massa öl.
1. hd
2.
3.
6.
9.
12.
15.
4.
Det är jobbigt att dricka ölMiss_Orchidee skrev:din gammla glidare......
Värre med Cider har jag hört....hållundan skrev:Det är jobbigt att dricka öl
Speziellt om det är sånnadäringa X-tra Strång...Miss_Orchidee skrev:Värre med Cider har jag hört....
ja uch dom får man passa sig noga för.... likadant med sånna som kör gixxer.....hållundan skrev:Speziellt om det är sånnadäringa X-tra Strång...
Jäs, skall bara springa ner till halmstad!!hållundan skrev:Sedär ja! Hultan, jag har två plattor... Räcker det?!
Om man dricker mer än en tredjedels halvliter åt gången dvs..Miss_Orchidee skrev:Värre med Cider har jag hört....
WTF påhopp, missade nästan det... Vänta du bara......Miss_Orchidee skrev:ja uch dom får man passa sig noga för.... likadant med sånna som kör gixxer.....
Det va ju ni som tjatade ju..... och jag ville ju inte ha eran fulöl.......Hultan skrev:Om man dricker mer än en tredjedels halvliter åt gången dvs..
(kommer aldrig sluta mobba dig blomman...Du måste ju lära dig nån gång )
Självklart. Mi casa Su casa. Min residens på 28.8 kvadrat står med vidöppna armar...Hultan skrev:Jäs, skall bara springa ner till halmstad!!
Fan börjar bli sugen Tar du hand om mig om jag kommer ner?
Brembo och Michelin i samarbete – för säkerhets skull
Däckjätten Michelin och bro... |
|
Royal Enfield expanderar efter rekordförsäljning
Indiska motorcykeltillverka... |
|
Isracing-VM-kval i Sverige 1 februari
Den 1 februari körs V... |
|
Michelin och Brembo i samarbete för ökad säkerhet
Däckjätten Michelin och bro... |
|